- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přece se nemůžou nikomu líbit ty hybridní SORy, který už v Praze bohužel jezděj na lince 165! Hrůza A to samý Solaris... uspořádání sedaček absolutně nepromyšlený, podlaha je dokopce a z kopce a ještě k tomu půlený čelní sklo
Doufám že to vyhraje Irisbus Iveco, jinak to budou vyhozený 3 miliardy do krabic
naprostý souhlas...a navíc SORy jsou ještě ošklivý
Přece se nemůžou nikomu líbit ty hybridní SORy, který už v Praze bohužel jezděj na lince 165! Hrůza A to samý Solaris... uspořádání sedaček absolutně nepromyšlený, podlaha je dokopce a z kopce a ještě k tomu půlený čelní sklo
Doufám že to vyhraje Irisbus Iveco, jinak to budou vyhozený 3 miliony do krabic
Tak vozidla SOR, tak to opravdu bude trefa.Zařídil bych další dílenské prostory a lidi bych radši posílal na tramvaj.Je vidět, že nízká pořizovací cena zaslepuje kdejakého kravaťáka, který nemá o dopravě ani páru.Jsem zvědavý na výsledek, ale vcelku je to jasné.
zajímalo by mě, kdy se i k nám do Čech dostane na západě běžné pneumatické snížení podvozku v zastávkách
Pražký vozy zn. Citybus tohle měly, ale po negativních zkušenostech byl systém zrušen.
Nějaké SOR už v Praze jezdí a z pohledu cestujícího jsou to šílené kraksny. Moto podle zvuku zřejmě jednoválec a kvalita zpracování interiéru na šílené (dalo by se říci amatérské) úrovni. Cena by musela být ve srovnání s IVECem max poloviční, aby to bylo odpovídající.....
jseš asi pěknej magor !!! Jel jsi někdy IVECEM ( KAROSOU) ?
Pokud vyhraje SOR, tak doufam, ze dodaji uz busy s novym face liftem ... ktere byly predvedeny na Autotecu.
Schody v městském vozdile jsou sice komplikace a možný zdroj úrazu, ale zcela nízkopodlažní Karosa-Iveco má pak asi o metr zkrácený vnitřní prostor, protože někam se ten motor umístit musí. Částečně nízkopodlažní SOR umožní nástup kočárků i invalidů a přitom neubírá nic z užitné délky.
Nevím, jak se můžete radovat z toho, že Vás budou po Praze vozit SORy. Na mě ty busy působí, jako by byly z papíru. Na Karosy nedám dopustit...
No, jestli cena odpovídá ceně papíru, tak proč ne? Jo vy myslíte kvůli bezpečnosti? To jste si ještě nevšimnul, že určitá série Karos má prostor řidiče oddělen podélným sklem ve směru jízdy? To je úplně jedno, jestli je z bezpečnostního skla nebo ne, pokud někdo při prudkém brzdění nebo srážce na tu hranu spadne hlavou, tak má vystaráno a nevypadá to, že by to někoho trápilo.