- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Během letu budete muset sníst tolik hranolků, aby to vystačilo na cestu zpět. Jinak se domů nedostanete.
Friták lejou do starých dieselů, měl jsem za to že letadlo nemá starý dieselový motor :-)
A na palubě se při letu podávají řízečky.
to kdybych věděl, tak jsem dneska nevylil friťák do záchoda....
Biopaliva a letadlové motory nejdou dohromady. Je otázka času kdy se to začne sypat a bude stát mahlant na opravách.
Já myslím, že vývojáři vědí, co dělají.
Kdo o tom ví víc? Je efektivnější spálit použitý fritovací olej ve specializovaných elektrárnách, nebo v leteckých turbínách?
Do letadla ho nemůžete jen tak najít. Musí být bez nečistot a s požadovanými vlastnostmi.
Ekoaktivisti... něco prosadí a přikážou bez ohledu na důsledky a pak se vztekají, že nastalo přesně to, co dávno předvídali jejich kritici. Kterým se teda dodneška posmívají. A to jim dává pocit, že jsou to oni, kdo by měl vládnout a přikazovat světu.
PS: Sen každého sociálního ekologa: Letí na konferenci vlastním letadlem na biopalivo vypěstované hladovými africkými dětmi a namísto jídla pro ty děti.
V článku ani nikde inde som sa nedočítal, že by ekoaktivisti presadzovali používanie palmového oleja ako alternatívneho paliva v leteckej doprave. A čo konkrétne mali ich kritici predvídať? To, že si leteckí dopravcovia z množstva ciest, ako redukovať svoju uhlíkovú stopu, vybrali tú najjednoduchšiu a zároveň asi najhoršiu?
P.S.: Sen každého ignoranta: tankuje benzín za 1 halier do svojho SUV so 7-litrovým osemvalcom a na tvári má plynovú masku, aby sa nezadusil nedýchateľným ovzduším.
Docela by mě zajímalo, kolik CO2 se vyrchlí při sběru toho oleje, jeho zpracování a opětovné distribuci. Nevěřím tomu, že to má jakýkoli přínos.
Přitom ho mohli nalít do nejbližší řeky. Prostě divní ti Číňani.
A věděli pasažéři na čem letí? Kdyby mě řekli že poltím na fritovacím oleji, asi si to rozmyslím.
McDonalds začne vyvíjet vlastní letadlo.