Diskuze
Dráhy představily nové spací vlaky a noční linku do Curychu
Děkujeme za pochopení.
M94i13c96h45a78l 76M96i65l53l59e81r
ceskym luzkovym vozem jsme jeli 2x, v 2013, Praha- Karlsruhe na ceste do Francie.
To byla cast trasy Praha- Zurich vedouci tehdy pres Nemecko pod vedenim Deutsche Bahn, ktera byla pozdeji zrusena.
Do Prahy sme se vraceli z Basileje, zase pres Nemecko.
Vlak se tehdy cestou rozdeloval odpojenim nebo pripojenim vagonu smerovanych do / a ruznych casti Evripy.
Kazda cast mela 2-3 vagony, konkretne nasmerovane na Berlin (pouze na sezeni), dale na Amsterdam a Kodan, ktere stejne jako cast na Curych, mely po jednom luzkovem vagonu.
Luzkove vagony ale byly ceske a s ceskym personalem. V kazdem bylo 9 kupe standardnich, ktere se na pohled nijak moc nelisily od tech "renovovanych " na fotografiich.
Vedle toho byla ve vagonu jeste 3 kupe De-luxe, ktera mela vedle luzkoveho kupe kabinku s vlastnim zachodem a sprchou. V obou pripadech jsme zvolili balicek De- luxe, kde pridavali male vecerni obcerstveni s vinem nebo pivem a rano pred-balenou snidani s cerstvou kavou prinesenou pruvodcim do kupe.
Pruvodci byli Cesi, ochotni a meli ve vagonech poradek a cisto. Take se starali o bezpecnost. Na ceste zpet do Prahy nase pruvodci hlidkovala - jako obvykle, rekla nam- na pruchod nezvanych cestujicich. Obvykle nastupovali do vlaku na nemecke strane hranice v Bad Schandau a behem jizdy velmi hbite prochazeli celym vlakem nez zas vystoupili v Decine.
Kde meli prilezitost, neco cestou sebrali, rekla pruvodci. Varovala cestujici aby meli dvere sveho kupe zavrene i kdyz stali na chodbicce pred svym kupe a divali se ven na malebne panorama v oblasti kolem Bastei a Hrenska.
V den nasi cesty se objevili v luzkovem voze dva chlapi, trochu "rekreacne opaleneho vzhledu" a pruvodci je hnala hlasite a velkym tempem z naseho vagonu ven do nasledujiciho.
V12á94c18l69a20v 61C94v38e67r55n49a
To vypadá hrozně. Podívejte se do Japonska na inspiraci.
M16a69r16t24i77n 80G96l89o15g98a31r
Kdysi jsem chtěl zkusit, po zjištění ceny za jízdenky mne to vždy bohužel přešlo.
I40v61a34n41a 34N22o29v47a40k78o88v88a
driv byla levna jizdenka par tydnu dopredu, kupovana o vikendu nebo v noci. Ja jsem jezdila NL-DE-CZ, takze jizdenka se dala koupit v kterekoliv z techto tri zemi a ceny byly dost rozdilne. NL byvalo nejlevnejsi, ale v DE jsem mela cenu vcetne pripoje z domu. V CZ jsem ji nikdy nekupovala, ale co si matne pamatuju tak to ani nemelo vyznam, protoze byla nejdrazsi.
M74a71r62e29k 83T56o69n
Kdyz je tu nejaka stupidní bulvární kravina, tak je tu 50 fotek a u takové zajímavostí jich se date 5.
R76a12d72e73k 39J58a36n62a14t55a
Tady jich máte spoustu: https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_WLABmz.php
J62a98k87u13b 70M58i68k70u92l44a90c70e11k
Ty fotky jsou pred rekonstrukci nebo uz po?
I26v53a77n50a 59N48o73v90a95k53o89v62a
vypadaji uplne stejne jak pred par rokama, kdyz jsem s tim jeste jezdila.
D93a54n67e59i12l 46H80l49a49s
ČD nejsou schopné udržet čisté ani záchody, natož postele
J85a35n 86S77t92o42d61o91l19a
Nočním vlakem jsem nejel poslední cca tři roky, předtím několikrát ročně. Vždy byly čisté, měl jsme lůžkový sólo. Jinak obyčejné vlaky jsou na tom s čistotou někdy na štíru.
J74a35n 94S10t50o90d40o58l49a
Berlín-Praha-Budapešť bylo skvělé spojení, už není, škoda.
Když potřebuju být ráno v Krakově a druhý den zase v Praze, tak jsou noční vlaky výborné, pokud tedy stále jezdí jako před třemi lety. Není nutný hotel, vzít do vlaku se může všechno, spánek, odpočinek, klídek.
R63a70d12e43k 23J17a64n23a13t43a
Do Krakova jezdí noční vlak pořád stejně jako vždycky. A v sezóně je většinou vyprodaný.
L41u53b88o61m45i51r 67T51u62l81i54n40s38k14ý
Mne by zatím stačilo aby například vlak který vyjíždí z Ostravy - hlavního nádraží neměl již v Ostravě - Svinově 10 minút zpoždění. Nebo například když si koupíte jízdenku do 1. třídy otevřeného prostoru na samostatné sedadlo nepřistaví vám kupéčkový vagón s tím, že ani nevědí co to vlastně mělo být
T43e25r37e98z54a 26S67i71r87o41v85a
Přesně tak. Ještě snesu absenci zásuvky a absenci wifi, za které dávají dokonce kompenzaci... ale když mi místo velkoprostoru a rezervované jednosedačky mrsknou hnusný kupé, mám chuť vraždit.
Za srážku vlaků únava nemohla, ukázalo šetření. Strojvůdce si chybu uvědomil
Strojvedoucí havarovaného rychlíku RegioJet, v kterém minulý týden zemřeli v Pardubicích čtyři...
Slunce komplikuje výkupy z fotovoltaik. Dodavatelé začínají upravovat ceny
Premium Počet solárních elektráren v Česku stále roste. Ve slunečných dnech je přebytků z fotovoltaik...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Egypt sužují úmorná vedra. Pouštní země ukazuje, co čeká brzy i ostatní
Ještě před několika desítkami let bylo v Egyptě v dubnu příjemné klima, lehce přes dvacet stupňů....
Airbus rakouských aerolinek prolétl krupobitím. Bezpečně přistál i bez čumáku
Nedělní let společnosti Austrian Airlines těsně před přistáním těžce poškodilo krupobití. Asi po...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Číňané naletěli ruským podvodníkům. Zaplacené tisíce tun mědi nikdy neviděli
Obří čínský státní obchodník s komoditami vyšetřuje ztrátu, kterou mu způsobili ruští podvodníci....
Němci po výhře vykoupili repliky dresů. Hitem je „ošklivá“ Barbie verze
Německo žije fotbalem a na byznysovém poli těží i z euforie po úvodní výhře pořadatelské země nad...
„Dutch roll“, další incident Boeingu 737 MAX. Prověřují se nebezpečné boční kmity
Federální úřady ve Spojených státech vyšetřují další incident letadla Boeing 737 MAX. Stroj...
USA jsou v rozvoji vyspělé jaderné energetiky 15 let za Čínou, říká studie
Spojené státy v oblasti špičkové jaderné energetiky zaostávají až patnáct let za Čínou. Peking má...
Kvůli konci uhlí krize nenastane. Jozef Síkela o jaderném tendru i dalším postupu
Premium Česko nejspíše do roku 2027 přestane být čistým vývozcem elektřiny, protože jí víc bude...