- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zaplavovat ČR dalšími a dalšími kamiony? Měly by se spíš ubrat, a na hranicích i namátkově ve vnitrozemí vážit!
Mnohem lepší by bylo, aby se přinejmenším tranzitní nákladní doprava přesunula na železnici, kam z podstaty věci patří, a neničila dálnice a nezvyšovala nebezpečnost pro osobní automobily velkým rozdílem rychlostí a blokováním nejen pravého, ale i levého pruhu.
pak zbývá pouze tunel. V zemi plné tunelů by to neměl být problém. Ale zaplatit by ho měla Německá strana.
Karlovarští radní kvičí, neb ještě nedostali obálku ......
transitu přes uvedené oblasti ... i tak už mají hodně na mále z hlediska likvidace přírody. Záměr rychlejšího spojení jinak chápu a byl bych pro ... ale ne přes tyto lokality.
Tak, tak, přoč jezdit po Německu, pošlou kamiony k nám. Vychcaný skopčáci
Kde nie sú diaľnice a cesty 1. triedy, tam sa nemôže hýbať kultúra, život a rozvoj!!! Zbytočné sú polemiky o tom kto a kedy bude po nich jazdiť. Takáto ponuka môže ČR priniesť do príslušných oblastí prácu, zvýšenie platov a následne úroveň! Prečo tak zanovito odriekať to čo sa už aj samo ponúka a bolo by výhodné pre Nemecko, Česko ale aj iných? Príroda má takú silu že sa vie vyrovnať so zásahmi do nej. Treba jej potom samozrejme aj pomôcť. Keby takto rozmýšľali aj ostatné štáty, nikdy by sa nemohli pýšiť vyspelosťou.
Tady nejde o to, že tu ( ano jsem z Krušných hor) nejsou silnice 1. třídy atd., ale o výstavbu další velké silnice přes dané území spolu s chybějícími financemi.
jsme v evropské unii, v podstatě se z nás stal jeden stát a je jasné že i silnice by se měly plánovat napříč různými územím, texy i napříč ČR. Nic divného. Kam se hrabem na Rakušáky nebo Švýcary z pohledu tranzitu. U nás je to nic ..
návrh::"zavřít zelené pablby na psychinu, oni se pouze předvádějí a směšně seberealizují na konto normálních lidí !! Nikdo z nich není úplně normální