Diskuze
Taxíkem, tramvají nebo autobusem? Drožky pronikají do vyhledávačů MHD
Děkujeme za pochopení.
K91a37m41i41l 55Ž56i27ž86k49a
Ale kolik taxikářů ten účet vystaví? Pár.
I59m34r19i68c42h 52S69u68c57h73a77r40s85k54ý
Taxíkem, tramvají nebo autobusem? Drožky pronikají do vyhledávačů MHD aneb jak dopravní podnik k novým ziskům přišel..
MHD hledá jak snížit náklady a zvýšit zisk, rušení spojů a jejich náhradou za taxík je jen špička ledovce...
R64o91m20a77n 30P55o16l23á81č89e82k
Současný problém je spíš nedostatek řidičů... Navíc všechny DP v ČR jsou městské, takže zisk není nutné vytvářet, navíc když podíl cestujících na ceně jízdného je cca 25%... Zbylých 75% platí město... Pokud budu brát Prahu, tak jenom DPP teče přes 11 mld ročně... K tomu musíme přípočítat ostatní dopravce včetně ČD, takže třeba nějakých 15-16 dáme bez problémů... a výdaje jsou 80 mld...
Pokud opět zůstanu v Praze, tak jsou oblasti, kam by se vyplatil jenom "dotovaný" taxík než tam tahat i midibus s řidičem CDCT za násobně vyšší cenu... (jenom pro představu 12m bus stojí cca 50kč/km)...
J29i47ř56í 36M47a69c55e93k
Proti taxikářům, kteří nestydatě okrádali a dělali naší zemi ostudu po celém světě, úřady po mnoho let nebyly schopny nic udělat. Proti alternativním taxislužbám postupují velice efektivně. Bohužel, nevidím jiné vysvětlení, než že taxikářská mafie na dlouhé prsty na úřady i k politikům.
P13e56t73r 16Č59e83r71m72á97k
To že existuje skupina taxikářů co bere na hůl turisty je problém mnoho státu EU, zdaleka na tom nejsme nejhůř, taková Barceloně nesaháme ani po kotníky. Je to samozřejmě problém, na druhou stranu v případě Prahy zcela okrajový - týká se to jednotek procent, a i když máte pravdu že to mají tito jedinci často sichrované tak zůstává podstata že najít těchto pár desítek řidičů v těch 5000 je problém, naopak “alternativní” taxi jsou v podstatě sázka na jistotu - tam legislativní regule splňuje pouze malá část řidičů takže i řešení je značně efektivnější. Toť celé.
K82a49r56e63l 78N57o58v38o80t79n65y
Stát ty alternativní dopravce dovolí? Už vidím jak ti olepení tlustokrcí shání normální práci, to bude v Kolbence na kádrovce nával
P21e45t52r 28Č84e40r32m31á22k
Nedovolí, ale srovná podmínky s realitou, jelikož už dnes drtivá většina jízd klasických taxislužeb probíhá skrze aplikace a nebo dispečinky s obdobnou funkcionalitou tak se taxametr stal přežitkem pro všechny, proto jakmile se vyřeší jeho náhrada ve smyslu registrační pokladny tak může být bezezbytku zrušen. Na trh to pak prakticky žádný vliv mít nebude.
P13e28t46r 83B43á25č97a
Samozrejme autem, v nejhorsim normalnim taxikem.
J50i36ř48í 49B88r96u96t66o88v88s81k67ý
Nejlepší je bydlet jindea občas se zajet podívat na matičku stověžatou
M14a54r31t28i60n 49P60r76o57k41o70p
Vzhledem k cenám alternativních dopravců , nedejbože taxi opravdu v tom nejen MHD nemůže vydržet konkurenci.
R71o37m49a40n 35P62o43l81á76č29e54k
Vydrží ;-) Ulice tolik vozidel nepojmou... A pokud by to DP začlenil do "sebe", tak by to bylo i řešení pro mnohé oblasti, kam dnes jede 12m autobus s 2 lidma okolo půlnoci...
Jak to správně pochopili, tak se spíš doplnují.
R77o58m90a81n 41P24o33l67á28č95e19k
Njn prostě v Ostravě umí... Ať už odbavovací systém na pípnutí platební kartou je prakticky v ČR revoluční... Tak i tohle...
Možná, kdyby měli v DP resp. na městě odvahu, tak by možná stálo za úvahu udělat i divizi "taxi" :-). Když např. v Mostě může DP provozovat převozovou službu pro nemocnice. :)
P82e14t72r 81L98u84k43á82š
V Plzni měli placení kartou dříve. Ale máte pravdu, že obě tato města jsou daleko před Prahou.
P48a49t19r64i76k 21"49L66u71x14p54e16" 15E47g58e76r
Klient má v 21. století vyšší nároky a očekává poskytnutí rychlé jednání, kvalitní služby a bezpečnou jízdu za přijatelnou cenu. V Praze by taková služba ve spolupráci s DP měla fungovat. V trase Hlavní nádraží - Letiště Ruzyně by měla být zajišťována přeprava určitě. Myslím si, že by se mělo jezdit také za 68 korun na této trase.
R72o36m77a18n 45P53o89l23á74č61e54k
Ono se jezdí za 60 Kč ;-). Říká se tomu, že Airport Expres a dotují ho ČD ;-).
Jinak cena 68 Kč je pod náklady... Pokud budeme brát amortizaci auta 4,5 Kč za km, tak na této trase to vychází na cca 82 Kč...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...