- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dochvilnost možná platí u rychlíků, které mají při počtu přepravovaných osob nesmyslnou prioritu. Zkuste jet ráno Skem do Prahy.... vlak je přecpaný (to se ovšem ČD nedá vyčítat, bohužel :-)) a standardní zpoždění je kolem 5 minut...
Ve špičce jsou přecpané i leckteré rychlíky. Přecpanost eSka, pokud tedy jede dvojitá souprava, je skutečně spíš problém SŽDC, ne ČD. Kapacita tratí a rozhodnutí stavět koridory ve stopě stávajících tratí i v okolí Prahy je problém.
že většina vlaků jezdí poloprázdných, nebo i úplně prázdných. Dedím v I.patře u trati HK-Praha. Lidé, přijďte se podívat. Tolik vlaků se třemi až 8 pasažéry za den jinde neuvidíte. A to platíme z našich daní. FUJ. Bárto, už s tím něco dělej, je mi z toho špatně. Nemohu se na to koukat, jdu do důchodu.
Jako legraci moc nevidím to, že lidé neudělají bez auta ani ránu. S tím Bárta moc asi nenadělá. Naše lidi nemají myšlení Švýcarů.
Nicméně tomu, co jste napsal nevěřím.
jmenovče, kde na WC máte upozornění, že je třeba nějak si zajistit dveře, aby vás někdo nepřekvapil? Je k nevíře, kolik lidí si v Regionově jenom zavře dveře a nenapadne je přemýšlet o nějakém tom zámku... a pokud je na plošině pár lidí, mají pak pěkné divadlo, protože ty odsunovací dveře se otevírají opravdu hodně dokořán!
To není k nevíře. Člověk intuitivně čeká, když dveře zavírá tlačítkem zevnitř, že by se mohly automaticky zamknout. Zbytečně mačkat druhé tlačítko na zámek je pěkná pitomost.
Kromě toho dveře se otevírají jedním tlačítkem bez "odemknutí".
Nemůžu reagovat na komentáře v diskusi, protože další stránky nejdou zobrazit. Pan Sůra na můj komentář reagoval, což mi přišlo mailem, ale nyní jeho komentář nevidím.
Oceňuji jeho odvahu a vytrvalost, oceňuji i jeho snahu napsat z bezprostředních zážitků článek i přes únavu a nevyspání. Ale uznejte, nestálo za to rozepsaný článek uložit a vypilovat druhý den ráno s čistou hlavou? Ve větách jsou občas zdvojená slova a další drobné nesmysly, ale to by mi nevadilo jako to, že tady naprosto chybí závěr. To je jako hodiny vařit skvělý oběd a těsně před koncem zhasnout hořáky, sundat zástěru a zabalit to. Nebo jako fotbalista, který běží s míčem na branku, proskáče přes všechny obránce a pak nevystřelí. Možná jsem trochu ovlivněn prostředím, kterým jsem prošel, ale vnímám závěr jako nejdůležitější součástí dokumentu a zpravidla bývá první a často i jedinou částí dokumentu, kterou příslušní spolupracovníci čtou. Opravdu prosím, bez závěru ne.
Dobrý den, tento text je jedním ¨ze tří, který na toto téma vyšel. druhý zde byl v neděli, který závěr měl, závěr měl i text v papírové verzi.
ono něco jede z Olomouce o půl čtvrté ráno v sobotu, musím se mrknout do IDOSu, to mi rozum nebere.Na Prahu nic, ale do Krnova jo?
musím se okomentovat sám a omluvit, to zírám - kdo tím vlakem proboha v sobotu ráno jezdí?
Pan Sůra se asi inspiroval soutěží, která proběhla před rokem, kdy Lidl prodával ČD NET Lidl a soutěž spočívala v tom, kdo ujede nejvíce kilometrů... ten článek mi čím dál tím víc připomíná Poláčkovy cesty po světě, prostě něco takového tu už bylo. Kdyby podobnou anabázi podnikl Poláček tak tak to bude alespoň nějakou štábní kulturu...Ten článek je psaný kostrbatě, nereaguje vůbec na nic a bohužel takových zvláště pak z oblasti letectví je od p. Sůry dost a dost. A s tím Excelsiorem mně opravdu pobavil...
Libor
Pan Sůra se neinspiroval ničím. Koupil pravidelně dojíždějícímu kolegovi několik elfíkových krabiček, protože v Liberci o ně nikdo zájem neměl (nejbližší cesta na koridor 2,5 hodiny). A po dvou letech, co prolétl Evropu za pár centů (http://www.idnes.cz/let), mu začalo vrtat hlavou, zda nezkusit něco podobného s vlakem:)A jelikož píšu o ČD a s vlaky až tak nejezdím, tak to byla jedinečná příležitost poznat, jak se drahám vede:)Vždy to bude zcela subjektivní pocit.
1. Název Excelsior je od pramene v M. Lázních, přes které vlak jede, název Junák je tradiční od dob 1. republiky s pauzou za faš.+kom. V Rakousku a na Slovensku jsou blbější názvy. Když nevím, tak se zeptám.
2. V nočním vlaku do Košic je řazení starých vozů velmi vhodné. Ostatní vlaky na téže trati jsou na tom lépe.
3. V uvedeném maďarském jídelním voze se lze najíst velmi slušně i okolo 10 EUR, asi jste špatně prohlížel jídelníček. Maďarský personál má potíže s češtinou, ale rozhodně ne s přípravou různých perkeltů, paprikášů a pod., i maďarská vína jsou na tom poměrem ceny a kvality dobře. Německy i anglicky se domluvíte a ceny máte uvedeny i v korunách.
4. Všichni normální železniční cestující, k nimž se troufám počítat, mají In-kartu. Tam si můžete nechat za 200,- Kč nechat nahrát aplikaci, s níž můžete týden jezdit v 1. třídě a nebudete vědět, co je koženka.
4. Zrovna Plzeň - Praha jezdím vlakem velmi často. Počítám-li cestu do centra, je to časově výhodné a čas
pokračuju:
čas cesty využiju k četbě, práci, odpočinku. Podnikatelů, jezdících vlakem znám dost, dovoluji se k nim počítat.
6. Zkuste jezdit 24 hodin autem nebo autobusem. Co zásuvky, internet, záchody? Máte tam opravdu lepší možnosti? Ve vlaku alespoň použitelný záchod vždy, ostatní někdy. Letěl jsem nedavno 16 hodin letadlem (Nový Zéland) - jak vypadal po pár hodinách záchod Vám neumím popsat. Zásuvek a připojení jsem si tam nevšiml.
Určitě by všechno mělo být lepší. Budu se snažit být lepší cestující a Vy se snažte dělat lepší noviny
kdo by to byl řekl, že když budu prudit v diskuzi k tomuhle článku, tak se dokonce dozvím novinky o našem státním znaku
abych se přiznal, tak ten jsem viděl naposledy asi na základce. Od té doby jsem ho možná někde potkal (asi na volbách), ale nikdy jsem mu už nevěnoval tolik pozornosti. Slezisko jsem tam nikdy nepostřehl. Orlice? Není to fašistická propaganda?
Tak mu někdy tu chvilku pozornosti věnujte, visí na každém rohu. Slezská je ta černá (a ano, shodou okolností vypadá dost podobně jako znak Německa :) ).
...kdo nemůže zobrazit předchozí stránky diskuze?