Diskuze
Jindřichohradecké úzkokolejky jsou v insolvenci, dluží miliony
Děkujeme za pochopení.
M14i39r77o35s39l27a63v 49Z14i76k87m45u90n76d
Pročpak nebyl problém "za Šatavy a Hrušky" .... Cca 20 let to šlo (a začínalo se od nuly) a najednou to NEJDE ....
Docela rád bych viděl výroční zprávu ...
J15a98n 16Z50e83l84e90n38k21a
Možná by stačilo prodat ty hašišbedny, stejně se ty kraxny nikomu nelíbí. vypadá to jako ponorka a ne jako vlak. 4,1 miliónu zase není tak moc, aby to nesehnali.
M30i23r75o47s68l70a76v 90Z26i80k93m95u10n78d
Komu prodat ... ona je tu fronta zájemců, co kdybyste si je koupil vy ...
M67a57r46e62k 22A90b26s41o33l38o34n
Sice mám rád techniku, staré funkční věci apod., ale do 21. století úzkokolejky nepatří. Pouze jako turistická atrakce, kde to bude dobře zmáknutý z hlediska marketingu a bude to provozovat obecně prospěšná společnost pod hlavičkou kraje (města). Co naplat, pokrok nezastavíš...
J55a34k68u44b 73F89e66i74f27a57r
a kdyby tam byl trať o standardním rozchodu tak by se změnilo co? Pokrok
I22v62a78n 94M77a36r85e70k
No a kdo nedluží ? ! ? ! jinak,jisté je jedno že s těmi "hašišbednami zžejmě rito neudělali a neudělají ! ? ! ? !
P93e88t89r 46P22r22o45c17h55á52z89k36a
Trať nemůže vydělávat.Počet přepravených lidí,případně materiálu v žádném případě nezaplatí provoz.Bez dotace to zkrátka nejde.Zabezpečovací zařízení jednak stojí docela velké peníze a jednak potřebujke pravidelné revize a údržbu.Ta rozhodně není levná.Stejné je to s tratí a s mašinami a vozy.Podobně je to i se zaměstnanci.Pravidelné ověřování kvalifikace,znalost předpisů a tak.Když si to vše spočítáte zjistíte,že je to zkrátka víc než pokryje jízdné.K tomu mzdy zaměstnanců,náklady na provoz a jste v červených číslech.Jedna věc je zachovat trať pro budoucnost a druhá na ní vydělat.To neplatí jen o téhle úzkokolejce,ale o všech lokálkách.Bohužel.
T39o69m67á41š 54K50u14č31e51r36a
Tyhle dráhy do určitého dne fungovaly, pak se ovšem vyměnilo hlavní vedení a od té doby to jde do kopru. Jinak to byla hezká ukázka toho, že dráha nemusí být dotovaná.
R67a87d36i32m 68Š31o26l65c
Ta dráha je dotována od té doby, co odešla od ČD. Koleje nevlastní SŽDC, ale JHMD a dostává na ně dost dotací od SFDI a doprava je normálně v závazku (je to i v článku psáno).
I81v41o 28Z40r28n74í69k
Je to turisticky atraktivní v letních měsících a hlavně o prazdninách .Bohužel jak je vidno , to nestačí !.Chtělo by to vytížit kulturně i v jiném období .Přátelé,jakýkoliv marketingový nápad je vítán
L58u31c98i90a97n 79P64a44p82a64z28i31a14n
Bez peněz ani do hospody nelez. Prostě lidé nemají peníze, vše je v této zemi podfinancované a tak to nevychází ať počíte jak počítáte. A marketing není samospasitelný, naopak může jen agonii prodloužit. V prvé řadě se musí u nás změnit cena lidské práce, od které se odvíjí daně, důchody, dotace a funkční stát. Čeká nás hodně práce po devastaci let nedávno minulých.
E67d70u41a85r13d 25B31l48a93z59e61k
Toto! ať stát dotuje, jistý druh kultury, prezentace historie!!! a né nějaké zemědělce - často jen multimilionáře - majitele velkých agropodniků, co už neví jak velkým emerickým traktorem JohnDeer nebo Jeepem už by jezdil (a furt bude Veleba bečet jak jsou na tom zle...), často i soudruhů - bejvalejch předsedů státních statků, ze kterých mnohá agra vznikla privatizací! , pokrytci jedni
M33a77t10ú84š 12B45e98n50a92k
až na to že JHMD je v poslednej dobe len jedna veľká rozkrádačka, hlavne od doby čo bol vyštvaťi Šatava, tej spoločnosti sa nedá zapriať nič lepšie ako krach.
M71i94r29e14k 40T53u55r13e53č52e67k
Vyborne! Mohu zacit rozebirat koleje a odvazet do sberu ?
M52a30r63t71i46n 66Š29u78b78r42t
No jo, když si postavili ponorku, tak jdou logicky ke dnu ;-).
T47o64m77a37s 42N71o51v36o55t58n69y
To jsou ti blázni co staví ten neuvěřitelně hnusnej krám?
Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika
Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KOMENTÁŘ: Stanjurova další daň je prohrou pravicové politiky
Premium Po zklamání z chabého výnosu windfall tax ministr financí plánuje, jak si na banky posvítit jinak –...
KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší
Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Upozornili na výrobní vady letadel Boeing, oba během měsíce zemřeli
Po krátké nemoci zemřel bývalý auditor kvality u dodavatele společnosti Boeing, který vůči letecké...
Cizinci ze zemí mimo EU si už českou zemědělskou půdu nekoupí
Cizinci ze států mimo EU nebudou moci získávat zemědělskou půdu v ČR. Lidovecký návrh v novele...
K proměně jihokorejského průmyslu přispěl i Doosan, využívá turbíny z Česka
Premium Firma Doosan Enerbility je symbolem dynamické transformace jihokorejského průmyslu. Její úspěch je...
Bohatí mileniálové překonávají majetkem své předchůdce. Roli hraje i dědictví
Přestože se naprostá většina amerických mileniálů potýká se studentskými dluhy, nízkými platy v...
Nevídaný podvod na Wall Street. Zbožný investor Hwang míří před soud
Šedesátiletý investor Bill Hwang, který připravil světové banky o miliardy, míří v New Yorku před...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!