- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
uživit ten managment, aby měli na ten jejich luxus není jednoduchý, ale však u nás se štědře odměňuje i za hospodaření v mínusu
nedivím se že mají ztrátu, když tam nikdo neumí počítač. Na internetu je uvedená cena jízdenky 210,- ,
mám nárok na slevu 25% a jízdenku mi spočítali na 178,- Tím se sice obohatili na můj účet, ale kdo ví jak si počítají výplatu a odměny
teď nevím.. dle mého hloupého názoru to nebude ani tak tím, že přibyli cestující.. spíš bych věřil, že je to především růstem cen
Počet cestujících se dá zjistit, růst cen nebyl nijak dramatický.
pokrok na ČD by byl větší, kdyby Česko nebyl národem vandalů. Přemýšlím, jestli vagony neničí důchodci nebo komunisti. Ale teď vážně - třeba řada průvodčích jsou pěkné baby na rozdíl od mého mládí.
me naopak prijde ze vagony jsou cim dal min poniceny
baby jezdily normalni vzdycky (jestlis nepresedlal na 1tridu tak potrebujes brejle)
I při vyšších tržbách. A prodávají se nádraží a další věci zpátky SŽDC.
pokud jsou platy manažerů ve stovkách tisíc a poradci a podivné zakázky - tak peněz nebude nikdy dost
A Plat nového šéfa drah až 15 mil. ročně
Nezávidím jim ty jejich platy, ale ať si dají až nebudou chtít dotace od státu.
Mohl bys mi jmenovat jedineho narodniho zeleznicniho dopravce v Evrope, ktery je v soukromych rukou?
když ČD jsou státní podnik a řídí jej politici, každý za milion měsíčně + provize z předražených zakázek
Česká pošta je taky státní podnik. A vydělává. Pletete si pojmy s dojmy.
Jediný problém ČD je v tom, že totálně zaspaly dobu. A teď to na rychlo nemají šanci spravit.
Cekal snad nekdo neco jineho.? Tunelovane podniky vetsinou nevydelavaji, az na vyjimky.Lesy CR, Cez
Alespon podprumerne inteligentni clovek chape, ze osobni zeleznicni dopravce v civilizovane Evrope neni schopen generovat zisk. Ani to neni jeho primarnim ucelem.