- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Projíždění Bubenského nádraží, které umožňuje přestup na trasu metra C, vadí i dalším obyvatelům... Nesmysl! Přestup Bubny - Vltavská cca 5 min, přestup Masarykovo nádraží - Hlavní nádraží cca 8 min. Takže neni důvod stavět v Bubnech. Navíc po většinu roku se cestou z Buben brodíte vodou, bahnem, hnus...
TAKTOVÁ DOPRAVA, opravdu kterého blba tohle napadlo. Kdo proboha potřebuje, aby vlaky celý den měly stejný interval? Ráno řekněme dvacet minut, přes den to může být hodina, večer půlhodina a hotovo... (jako je to teď). Zase něco zmrví... No autobusů jezdí z Kladna dost, tak to tak nevadí, není to o moc dražší, ale tak nějak obecně...
Nahnat Pražáky do veřejné dopravy a zabvit jim auta - už takhle se v Praze nedá hnout.
na to, že první viadukt je až mezi Bořislavkou a Hadovkou, výš až po Ruzyň jen přejezdy se závorama, to bude moooc hezké maso
"redaktora" autora článku. Praha - Pardubice v současné době minimálně 65 minut, v případě SC Pendolino. U EC, IC a rychlíků jezdících zatím přes Vršovice a Malešickou skládku minimálně 1 hodinu 20 minut. Nevím, kde jste Váš údaj vycucal.
Pravdu díš....já to dokonce občas jedu osobáčkem 2,5 hodinky ale rychlíkem je to
rychlejší než autem, i když to staví v Přelouči
že posilujou nervy cestujícím, když vlak přijede o 20 minut později?
spatnej napad to neni.
jezdim autem a pomalu mi to prestava bavit.
silnice to kapacitne absolutne nezvladaj.
pribylo spoustu obyvatel a moznosti dopravy zustaly bezezmen.
od nového jízdního řádu, tj. 15.12.
po bustehradske draze nebo po semmeringu jako na ty fotce? :)