Diskuze

Dosud poloprázdné D1 Expressy se pomalu naplňují, dráhy přidají vagon

České dráhy kvůli zájmu cestujících posílí vlaky D1 Express. Bezzastávkové spoje mezi Prahou a Brnem budou od pátku posíleny o jeden vůz, kapacita tak vzroste o 78 na 300 míst. Ještě v únoru přitom musely dráhy třetinu expresů pro nezájem cestujících zrušit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ty vagóny tam už jednou při začátku letošního jízdního řádu byly.;-)

Teď se tam vrátí, ale mezitím pokračuje velká rekonstrukce desítek vagónů, takže doplňovat se bude pak z toho. Souběžně se dodávají RegioPantery a RegioSharky, které občas vytlačí i vlak s lokomotivou a vagóny. Takže nedostatek ty D1 Expressy ani způsobit nemohou. No a za rok tu začnou přibývat RegioJety - nejdřív ekvivalent  nějakých 49 vagónů na linku do Vídně a pak podle toho, jak dopadnou jednání se Slovenskem a Maďarskem. I z toho zbydou slušné vagóny.

0 1
možnosti

Herdek, myslel jsem samozžejmě RailJety, ne RegioJety. Jestli budou přibývat žluté expresy, to nikdo neví. Žluté regionální rychlíky asnad koncem přístího roku ano, ale ty nevytlačí žádný klasický rychlíkový vagón. Ale černé LEO Expressy pravděpodobně přibývat budou, ale ne letos ani příští rok, leda úplně na konci.

0 1
možnosti
Foto

No je sice hezké, že ČD přidávají vagon mezi Prahou a Brnem, ale jak je vidět ty vagóny budou chybět jinde po celé republice, kde se budou rušit rychlíky. Škoda, že konkurence nejezdí i jinde, ono by to pak možná šlo.

1 3
možnosti

Kdepak. Na D1 expresu jezdí zcela jiné vozy (lepší), než na omezovaných rychlících.

Navíc omezením těch rychlíků se neušetří ani vagón. Jedná se totiž o zrušení některých okrajových spojů případně omezní počtu dní v týdnu, kdy spoj jede. Potřebný počet souprav bude stále stejný, akort holt budou někdy mimo špičku stát, místo aby jely.

4 0
možnosti

R24a90d55i17m 36Š82o94l70c

16. 5. 2013 23:37

Od začátku mi přišlo něco na tom článku divné. A na konci jsem na to přišel. On to nepsal Sůra... ;-D

8 1
možnosti

presne to jsem si taky rikal ;-D

0 0
možnosti

CITACE:

Obsazenost vlaků, které dráhy provozují bez dotací na vlastní komerční riziko, však v minulých dnech podle ČD dosáhla v ranní špičce zhruba 90 procent.

KONEC CITACE.

Nezdá se vám  citovaná věta jako protimluv.Rv

Proč potom jízdné na stejnou vzdálenost a dotované je dražší, než nedotované Praha-Brno?;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Ještě dodávám, jezdím v ranní špičce narvanými dotovanými vlaky.;-(;-(

0 0
možnosti

Ještě tento týden jsem se dočetla, že dráhy ruší spoje a za několik dní přidávají vagony? To nevěděli o tom, že probíhají na D1 práce? Kompetentní pracovníci, než pustí něco do éteru by měli zvážit co vlastně říkají,neboť jinak rozšiřují poplašné zprávy.

1 8
možnosti

J41a80r31d81a 96S66i62k

16. 5. 2013 18:44

No to bylo asi na jiné trati, někde v tom článku byly aji vypsané...

9 0
možnosti

J98a71n 38K16u95č19e27r96a

16. 5. 2013 18:28

Ta ilustrační fotka má nesprávný popisek - D1 expres zjevně právě přijel do Prahy hl. n., neboť jezdí přes Libeň a ne Malešice. Ale možná vyjíždí, ale ne do Brna, ale na ONJ :-)

8 0
možnosti

Buďte rád, že na fotce není žlutý vlak.;-D

14 0
možnosti

J79a83r43d17a 16S40i74k

16. 5. 2013 18:22

No, ....projel jsem D1 tento týden třikrát, pokaždé bez problému. Denně několikrát opakovaně zprávy o “modernizaci“ D1 jsou zatím jen plašením lidí. Možná bude někdy někde kolona, ale asi tak jak každou chvílu někde stejně je.

Nicméně pokud nemám v Práglu moc schůzek mimo centrum, tak ten vlak je příjemný, většinou na čas a pokud jedu sám, tak i levnější.

2.35 z nádraží na nádraží je slušný čas.

10 0
možnosti

Však taky za nárůst nemůže fyzický "začátek" rekonstrukce, ale jiné příčiny:

- relativně vysoké mediální propírání toho, že z Brna do Prahy jezdí i vlak

- přirozená prodleva, než si lidé všimnou nového spoje a začnou jím jezdit

6 0
možnosti