Diskuze
Dráhy mají další vylepšené vozy. Kvůli zpoždění dostaly jeden zdarma
Děkujeme za pochopení.
F19r27a47n76t42i42š88e93k 82V82a27n65ě36k
Při prohlídce vozu mě zaujalo, že háky pro kola jsou u dveří na straně kde je 1. tř. a číslo rezervace háku je stejné jako číslo na sezení v 1. tř.. Takže bych chápal, když má rezervaci pro kolo s místem na sezení, tak buď si budu muset koupit jízdenku do 1. tř. a nebo mi místo na sezení propadne a budu muset sedět na druhé straně vozu kde budu mít menší dohled na kolo a v horším případě, když 2. tř. bude plná, tak si budu muset sednout do jinéhop vozu a to už nebudu mít žádný dohled nad kolem. Toi nevím koho napadlo vyhradit místa pro kolo do 1. tř.
T18o38m69á29š 98K75i36r56o22v
V tomto případě bych volil variantu "ÚSCHOVA BĚHEM PŘEPRAVY". V 90% procentech případů, j v rychlíku "na hlavní trati" řazen vůz, umožňující tuto službu
J63a60k38u75b 57Z22e79m28á72n61e98k
Hezké to je, ale sedět se v tom nedá... já bych si nechal líbit vagóny jezdící mezi Brnem a Ostravou, ty s tou divně tyrkysovou barvou stěn. Ze všech co ČD má mi přijdou nejpohodlnější.
V32í78t13ě32z58s70l63a17v 82B82o10c50h
"Pokrok" v režii ČD na EC do Brna, kterými jezdím - nové velkoprostorové vozy Bdmpee nahrazeny staršími Bpee a z některých spojů velkoprostor zmizel úplně (třeba Slovan). Díky nechci, ještě dvě cesty do Brna a končím s vámi
T29o47m 60J14u14r64e95č11k53a
http://www.zelpage.cz/zpravy/9389
Příští rok se dočkáte nově rekonstruovaných vozů Bp, které budou rekonstruovány po vzoru Bdmpee. Bdmpee byly na rok staženy na linku do Německa, protože tamní vozy Bmz a spol. budou staženy na modernizaci.
O35l96d62ř86i48c65h 83J75a24n63e19č65e66k
nepřijde mi, že by ta první třída byla nějak zvlášť prostorná
M35a46r70t38i22n 29L73ž38i63č19a18ř
Sedačky jako v RegionPanteru naprosto špatný, tvrdý, špatný sklon, jsou úzké, stolky jsou nízko, těžko se pod ně dostává, vadí také noha stolu
J45a19n 14J78e40m68e29l89k83a
Je to sice na pohled hezké. Ale nejsem si jistý, že to má sklápěcí sedačky. Podívejme na Leo. Všichni ho sice strašně kritizují, ale ty sedačky jsou velmi dobré. A to mi třeba chybí u Škody, minimálně v první třídě. A sedačka dělá strašně mnoho. 810ka je sice drncavý hlučný vlak, ale co jej zabíjí nejvíc jsou ty otřesné pravoúhlé eko sedačky. A rekonstrukce na Regionovu řešila spoustu kosmetických kravin (hlavně mít nový ksicht) a sedačky jsou lepší jen částečně. Kdyby místo všech těch kravin dali hodně polstrované sedačky s větším prostorem a jiným sklonem, myslím, že by 810 nikomu tolik nevadila. Otázka jestli by nebylo lepší koupit konečně nové vagóny nebo ojeté z Rakouska, než stále rekonstruovat. ČD má 36mld dluhu a co má použitelného ve své flotile. Pendolína, Railjety, Elephany, Pantery, 842. To ostatní je stejně spíš do šrotu. Nebo kdyby si jako Jančura koupili ojeté alespoň pořádné vagony pro 1. třídu. To co jezdí Ostrava Brno je... a ještě nemají asi ani na vysavač. U soukromníků naběhne na nádraží četa s vysavači (málem po každé jízdě), umyje i okna, ale u ČD to prostě nefunguje. Je to sice lepší než bylo, ale..
M61a43r31t78i66n 93Š66p88á33d
810 je vůz, který je určen na krátké vzdálenosti, a k tomu ergonomické sedačky nepotřebuje. Poslední dobou už konečně začíná díky novým vozidlům jezdit na relacích, kde jezdit má.
M61i67r98e76k 39Z37á86v67o48d11n42ý
Aha, takže Bee/Bpee jdou na rychlíky Praha - Plzeň - někam, vozy ABpee jdou rychlíky Praha - Plzeň - někam a ty vylepšený Bdt jdou také na rychlíky Praha - Plzeň - někam. A mezi Olomoucí a Brnem jezdí pár desetiletí neopravovaná koženka.
Z16d21e17n55ě84k 11J60o33n42á87š
Tak to co jezdilo teď na Plzeň a dál byla fakt dost hrůza.
L15a19d73i35s55l92a74v 39K18v68a19s70n30i44č23k50a
To zase bude zpoždění, spousta lidí si nebude umět ty dveře tlačítky otevřít a bude zdržovat A zase se bude nadávat, jak tohle není ono, takové, makové, dřív to bylo lepší. A kdo za všechno bude moct ?
J67i78ř75í 91E72r29b27e57n
No přeci Klaus, Kalousek, Zeman, Babiš a dnes připomínaný zesnulý Havel!
Belgie jako druhé Řecko. Zadlužení země rychle roste, řešení v nedohlednu
Belgie se už dlouhé roky řadí mezi nejvíce zadlužené ekonomiky Evropské unie. Svůj dluh tato...
Do britských hospod dorazil americký zvyk, spropitné. Pivaři jsou zmatení
Pro návštěvníky britských hospod bylo donedávna největší dilema zda si dají whisky, nebo pivo. A...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tušení smrti žene ruské miliardáře do vlasti. Řeší dědictví, bojí se znárodnění
Premium Stárnoucí ruští miliardáři řeší zásadní problém: jak převést obří majetek na své dědice....
KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?
Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun
Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...
Zákoník práce se podle firem musí změnit. Upravily by výpovědi i zkušební lhůtu
Premium Současná podoba zákoníku práce je z hlediska možnosti propouštění i přijímání zaměstnanců...
Zlato je na rekordu, investice má ale smysl pořád, říká expert z České mincovny
Cena zlata za poslední tři měsíce vyrostla skoro o sedmnáct procent. Řada střadatelů a investorů...
Plynu v Evropě vládne Equinor. Jednu závislost jsme vyměnili za jinou, sílí hlasy
Klíčovým dodavatelem plynu pro evropské odběratele se stala norská společnost Equinor, v pozici...
Nizozemští pronajímatelé zvyšovali nájmy neoprávněně, miliardy nejspíš vrátí
Pronajímatelé nemovitostí v Nizozemsku možná budou muset vrátit nájemníkům celkem až 6,4 miliardy...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!