- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak čtu příspěvky, docela zírám. Namísto nadšení tu kde kdo mrmlá. Ta dálnice se nerekonstruovala přes 30 let !!! Takovou dálnici nikde jinde v Evropě snad neznám. Nemyslím tím nějaké záplatování, broušení či přeasfaltování, ale generálku - vybagrovat horní část a znovu finišerem vybetonovat. Vzpomeňte na "panelové" dálnice v DDR a jaké jsou tam nyní.
Jestliže opradu nepodali odvolání, tak zřejmě zvítězil rozum. Nikdo by neměl prospěch z toho, že by se to dělalo až příští rok. Nevyčerpali bychom evropské dotace a firmy si taky nemohou dovolit čekat další rok na zakázky. Tak jeden úsek vyhraje alpine, druhý dsp a třetí aurovia a všichni budou spokojeni.
Poradne D1 opravit a at vydrzi alespon 12 let!
Pokud to dali na poštu ve čtvrtek, tak jim to dojde v pondělí, tak bych zatím nejásal.
vite proc se neuspesne firmy neodvolaly? protoze jsou mezi sebou jako ve vsech takovychto zakazkach mezi sebou domluvene, takze jim je jedno kdo to vyhraje zucastni se vsechny co se hlasily
Kdyby se ty prachy raději investovaly do přesunu kamiónů na zeleznici, dálnice by vydržela podstatně delší dobu a ČD cargo a další dopravci by měli zakázky. Ale my raději dáme na opravu dálnice, kterou za chvíli kamióny opět zničí.... navíc když platí směšné mýtné...
prosim vás kolik % dopravy by šlo reálně přesunout na železnici? Železnice je v dnešní době nesmysl...
Vážení, kdyby na D1 nevyrazili po roce 1989 kamiony podnikatelů většinou přetížené a o zahraničních nemluvě, tak by takto nevypadala. Uvidíme jak bude za 10 let vypadat ta přestavěná. Nejlacinější nemusí být vždy nejkvalitnější!
kdyby na D1 nevyrazily kamiony, tak nemáš co žrát chytrolíne
to bude mazec, kdyz i ted je to na hranici propustnosti
až se to opraví tak snad přestanou v autobazarech stáčet tachometry