Diskuze

ČSA se vracejí do minulosti. Aerolinky vymění flotilu airbusů za boeingy

České aerolinie čeká během následujících měsíců velká výměna provozovaných letadel. Do dvou let mají ve flotile dopravce skončit letouny evropského výrobce Airbus, které postupně nahradí letadla Boeing. S nimi létaly České aerolinie od devadesátých let do roku 2013.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

A to je v MAFRA největší specialista na obor doprava. No kdeže loňské Sůry jsou.

0 0
možnosti
DT

Dreamliner stojí 6.000.000.000 Kč a to ještě v akci. To snad musí létat 30 let, aby se zaplatil.

0 0
možnosti
JM

No taky tak dlouho letat budou:-)

0 0
možnosti
PM

Ajajaj s tímhle si v Bruseli moc nepolepšíme, ale zas Trumpík nás pochválí a možná konečně Zemana přijme.

0 0
možnosti
MK

Já jako zákazník /laik ocením především kvalitu služeb a ta je u ČSA čím dál tím horší v porovnání s konkurencí. Žádné občerstvení na palubě při letech po Evropě, snížení počtu zavazadel, které si můžu vzít do letadla..... Služby už dneska odpovídají spíše low cost aerolinkam. V tom případě je mi sumak, čím letím když mě stejně vždycky na.. ere že za 2 EUR na palubě si musím koupit kafe, kdyby alespoň bylo dobrý, ale je to spíš mocka

6 0
možnosti
DP

D25u14š28a17n 21P34e55š16e87k

23. 10. 2018 14:31

Já jako laik na ČSA oceňuji skvělou bezpečnostní statistiku této letecké společnosti.

Poslední vážnou havárii měli někdy v 70. letech u Damašku.

Málokterá letecká společnost na světě se může něčím takovým pochlubit.

0 0
možnosti
MR

ČSA by mělo nakoupit Dremliny....

0 3
možnosti
DM
JB

J90a19n 58B17a55r20t33a

22. 9. 2018 15:08

Zvlastni vyuzivat jako firma funkcni zazemi Evropy, ale sypat penize za ocean.

0 10
možnosti
JH

co to je funkční zázemí evropy ?

8 1
možnosti
JR

J72o74s31e54f 60R87u18m

22. 9. 2018 14:06

To zařídil Luftjarda. Pronajal si před tím v Číně firmu na stáčení letovejch hodin.

0 0
možnosti
ZM

V letadle asi moc velký rozdíl nebude, ale proč podporovat US firmy???Proč si nekoupit Airbusy a podpořit tím Evropu???

8 7
možnosti
IM

taky mi to příjde zrůdné

3 2
možnosti
AS

na simulatoru s instruktorem jsem se dozvedel, ze litat s Airbusem je jednodussi protoze u Boingu je vic veci, ktere musi hlidat pilot, pristroje jeou prehlednejsi atd.... to ti piloti musi byt radosti bez sebe. pokud travelservis, jako vetsinovy majitel csa lita s boingy, pak to ma logiku prejit na jeden typ kvuli synergiim a sdileni pilotu.

4 0
možnosti
DM

No, tak to jste se dozvěděl špatně :-)

0 1
možnosti
GM

Koukam, ze co se tyka spolehlivost, komfortu, prostorovosti (at uz to znamena cokoliv), provoznich nakladu a spotreby Airbus vs Boeing, tak uz tady asi padly vsechny mozne kombinace. Vy jste se snad dneska museli vsichni domluvit, to uz neni mozne tohle. ;-D

0 0
možnosti
PM

Tak A320 má větší širší kabinu to je fakt

1 0
možnosti