Diskuze
Spolupráce s Korejci ČSA uškodila, na letech do Soulu tratí stamiliony
Děkujeme za pochopení.
B48l93a43n77k80a 85O93l46a35j73o76š55o63v73á
někdo to musel odsouhlasit,podepsat.Ještě dělá v ČSA?
S57t48a41n76i86s14l82a35v 96T86e16s26a79ř
Kdo to zase sedí v ČSA? To si tam opravdu mysleli, že jim Korejci nebo Etihad přepustí výdělečné linky?
J49a65n 62L29a62k76o45m29ý
Co jsem viděl a taky slyšel, dočetl se na různých fórech a podobně, to letadlo lítá téměř vyprodané. Ceny letenek taky nejsou nejnižší a přesto prodělají. Takže někde musí být chyba, když u ČSA vychází že 1+1=1
V88á44c95l23a74v 92V54á13v89r13a
Miluju pitomce, zejmena v byznysu.
Spojte CSA s Travelem, at uz to konecne nekam vede. A pitomcum co hledaji strategickeho investora priskrtte kyslik. CSA je na odpis.To zajde jako mnoho jinych cz firem. Zkuste najit kolik jich zaniklo a nebo po ni ch zustala vypalena zem. Rozkradeno, srovnano se zemi, zabetonovano, prodano za cenu srotu, lidi vykopani na ulici,,,
O CSA a jejich trasy nema zajem absolutne nikdo. No co, loga na letounech se premaluji a budou letat za opravdove aerolinky. Zatimco jine aerolinky nakupuji desitky novych letadel, jine neuzivi ani tech par pronajatych.
J88o82s14e10f 61H65o89n76e12š
To mi nejde do hlavy,proč na lince do Soulu CSA prodělává.Korejci hlásili vyprodané místa,ale letenky mají dražší
F68i49l48i67p 60S74i24r17o90t67e97k
Už jen tím, že Korean určitě něco vydělává na tom pronájmu, tak přesně o tenhle rozdíl mají ČSA vyšší provozní náklad než Korean u svých vlastních letadel. A pak bych řekl - úspory z rozsahu.
J70i35ř72í 58Š95e80j73n38o89h80a
"Společnost ušetřila také opuštěním řady IT systémů na tvorbu cen letenek" . Přeloženo do Češtiny: tuneling pře IT subdodavatele skončil, protože už není co tunelovat.
Bohužel teď dojde na nejhorší - luxusní život manažerů a zaměstnanců budou platit daňoví poplatníci, kteří ani většinou s ČSA nelétají
J93a95r12o37s96l44a64v 11N62o71v10á42k
Od té doby, co mi ČSA smázly jedním tahem nastřádané míle, se jim vyhýbám. Asi bych neuměl říct proč, ale prostě je nemám rád. Raději letím i do FRA nebo AMS s Lufthansou nebo KLM.
J85a62r45o91s88l27a57v 41T51i64c84h25y
Nevim proc nepreorientuji zpet na Kanadu...kdyz jeste existoval primy spoj Praha-Toronto, jeste si nepamatuji ze bych videl volne misto...
Dnes primy spoj defacto neexistuje, az na vyjimku Air Transat kteri sice letaji, ale jen jednou za tyden (streda), coz je pro mnoho lidi kteri se snazi naplanovat svoji dovolenou celkem pitomost....
V22í87t55ě51z64s33l77a78v 51B89o14c35h
Plné letadlo většinou neznamená vydělávající linku :)
V23í38t 73H38r17a29d45i36l
První kroky k záchraně ČSA by mohli vést přes vydání zatykače na p. Tvrdíka a Lašáka...
P76a13v27e58l 13V23e19t48e13š23n45í77k
Spíš konzultantů od McKenzie...
M55a61r29t72i87n 98H22e21i69s81l43e72r
Největší osobní letiště na světě a sídlo Delty (partnera v alianci) - proč nelítá ČSA tam a neprodává díky tomu letenky na lety Delty z Atlanty? Delta to neudělá, protože je Praha malá (sice otevřeli nedávno linku do Dusseldorfu, ale to je jiný trh (-;), ale při tom k nám stále směřuje hodně US turistů. Pokud by ta letenka nebyla drahá nebo kdyby dávali něco navíc (třeba více zavazadel zdarma, více místa na sezení jako standard), tak je šance mít to letadlo každý den plné.
Jak je možné, že když budu chtít letenku přes Paříž nebo Amsterdam, tak je to od AF nebo KLM lacinější (i s využitím letu ČSA)?
Už dávno platí, že není problém udělat linku, jako ji naplnit a hlavně letenky prodat. Pokud nebude aktivnější na straně prodeje, tak skončí úplně.
V40í66t75ě87z82s12l43a45v 49B88o70c18h
Když Atlanta nevydělávala Deltě, tak těžko bude vydělávat ČSA. A letenky s Deltou drahé nebyly, právě proto linka nevydělávala i při slušném load factoru
J69a96n 47B50u23b38e74n
Hlavně, že zrušili prosperující evropské linky.... malá letecká společnost v Evropě se má soustředit na Evropu, tyhle megalomanské nápady končí obvykle přesně takto.
P38a54v36e78l 60V19e11t49e18š16n33í65k
V Evropě samotné hrozně deformují ceny low-costy. Potřebují mít nějakou dálkovou linku, kteoru tyhle lokální trasy trochu naplní (i kdyby ta dálková měla být ztrátová).
Belgie jako druhé Řecko. Zadlužení země rychle roste, řešení v nedohlednu
Belgie se už dlouhé roky řadí mezi nejvíce zadlužené ekonomiky Evropské unie. Svůj dluh tato...
Do britských hospod dorazil americký zvyk, spropitné. Pivaři jsou zmatení
Pro návštěvníky britských hospod bylo donedávna největší dilema zda si dají whisky, nebo pivo. A...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tušení smrti žene ruské miliardáře do vlasti. Řeší dědictví, bojí se znárodnění
Premium Stárnoucí ruští miliardáři řeší zásadní problém: jak převést obří majetek na své dědice....
KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?
Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun
Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...
Skupině PPF se loni dařilo, vykázala druhý nejvyšší zisk v historii
Skupina PPF má za sebou jeden z nejlepších finančních výsledků ve své historii. Rok 2023 uzavřela s...
Čistý zisk ČEZ v prvním čtvrtletí stoupl meziročně o čtvrtinu
Čistý zisk energetické firmy ČEZ letos v prvním čtvrtletí meziročně stoupl o čtvrtinu na 13,6...
Zákoník práce se podle firem musí změnit. Upravily by výpovědi i zkušební lhůtu
Premium Současná podoba zákoníku práce je z hlediska možnosti propouštění i přijímání zaměstnanců...
Zlato je na rekordu, investice má ale smysl pořád, říká expert z České mincovny
Cena zlata za poslední tři měsíce vyrostla skoro o sedmnáct procent. Řada střadatelů a investorů...