Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
P73a61v17e80l 37H26ř35í79b76a60l
No, Číňani, jestli on vám svět nevrací vaše komplikace při zakládání firem v Číně.
J55i45r96i 46T74o79m56a32s
Přesně tak, největší podraz je, že musíte vzít místního ředitele, který má ovšem přístup k veškerým dokumentům, tedy i technologickému know-how.
M89a22r79t83i85n 25J59u31r34č31a
Nám stačí Boeingy. Stačí se pořádně připoutat a pak vám nevadí, že každou chvíli upadnou dveře, nebo kolo
Z90d26e55n37e68k 40V91r80b89a
On není problém, že upadnou dveře nebo kolo. Z letadel odpadlo dveří milión, stejně jako těch kol. Mě spíše zaráží ta neletecká konstrukce a absolutní ignorace lety prověřených pravidel konstrukce, které jsou psány krví. Minimálně ta záslepka v trupu připevněná zvenčí je absolutní konstrukční demence, to samé jako kritický systém, který není odolný proti zcela jednoduché poruše. Pokud něco takového projde je zbytečné cokoliv řešit a Boeing může dělat jednopilotní letouny, hranatá okénka lepená zvenčí do trupu a montovat jen jeden motor.
J30a67n 68S76k57ý30p34a56l95a
Já před nějakou dobou četl, že Comac vůbec nemá důvod o evropský nebo americký trh usilovat. Jen v samotné Číně je taková poptávka po nových letadlech na vnitrostátní linky, že ani to nebude schopen pokrýt.
Jako určitě je to hrozba pro Airbus a Boeing, že jim mohou klesnout objednávky od čínských aerolinek, to ano. Ale než Comac rozjede výrobu v takové kapacitě, aby začal dodávat mezinárodně, tak to ještě bude trvat.
D66a96l17i23b30o42r 87R37o54z88s74y90p30a16l
Pokud není letadlo v EU a USA certifikováno, nesmí tam létat.
O91n13d88r59e15j 27K75a66l53m93a88n
Upřímně já bych nechtěl být pasažér, který jim to začne testovat v "produkci". Když si vezmu kolik leteckých katastrof a následných oprav a úprav dostalo Airbus a ano i ten Boeing na bezpečnost, na které dneska jsou, tak nemám potřebu dělat testovací figuríny někomu dalšímu.
P31e63t60r 68M63a63r37š24o77u95n
A čím myslite, ze se to se letadlo bude tak zasadne lišit?
(Tady se nebavime o kvalite a nebo nekvalite zpracování, ale použitých postupu výstavby, použitých technologií...)
R22o48b40e84r12t 15M98á10s61l76o
Certifikace potrvá dokud nezačnou vyrábět nový typ. A pak bude potřeba certifikovat zase ten, atd...
M73i68r70o29s39l29a10v 52K22a33š93p76a67r
Certifikace bude trvat roky, otázkou je zda se bude jednat o technologická a bezpečnostní pravidla nebo i o politické hledisko.
R92i33c35h23a32r66d 51M64i88c20h63a91l77o45w80s51k87i
Samozřejmě, že jde zejména o politické hledisko!
M89i36l13a52n 70U61ř92í41d38i43l
Pokud mu nebudou za letu vypadávat dveře či upadávat kola, tak nemá na certifikaci šanci.
V63o83j11t54ě12c45h 80B47u61č75i90n75a
Dost mě tu dostávají řeči, jak jsou Airbus a především Boeing marný.. Jo chyby se stávají, ale radši poletím s někým kdo vyrobil 40000 letadel (Boeing) nebo 20000 (Airbus). Ale nakonec mi nic jiného nezbyde, v Asii pojedou hodně agresivní kampaň a ceny včetně údržby budou velice atraktivní a vsadím se, že nebudou stíhat ani vyrábět.
P19e22t83r 58N17o36v60á83k
No řekl bych, že čínský pracovník pracuje odpovědněji, než ten americký.... Kdyby se před sto lety vše řešilo jako dnes, tak ještě pořád jezdíme na oslovi...
J28a11n 34P42l67a73v24e32c
Jé vy byste to řekl- tak to je jasný a úplně tutový. Proč by se tím měl ještě někdo zabývat? Díky a díky vám!
V70o42j81t92ě33c87h 80B86u65č61i56n96a
Dost mě tu dostávají řeči, jak jsou Airbus a především Boeing marný.. Jo chyby se stávají, ale radši poletím s někým kdo vyrobil 40000 letadel (Boeing) nebo 20000 (Airbus). Ale nakonec mi nic jiného nezbyde, v Asii pojedou hodně agresivní kampaň a ceny včetně údržby budou velice atraktivní a vsadím se, že nebudou stíhat ani vyrábět.
L96u29b74o95š 24U92l93r40i85c13h
Ani nestíhajú, zatiaľ nedokážu zvládnuť ani objednávky od čínskych aeroliniek.
Ročne zatiaľ dokáže vyrobiť 150 lietadiel C919 a ďalšie 4 roky nemá kapacity výrobu zvýšiť.
Dostala už objednávky na viac ako 1200 strojov.
Belgie jako druhé Řecko. Zadlužení země rychle roste, řešení v nedohlednu
Belgie se už dlouhé roky řadí mezi nejvíce zadlužené ekonomiky Evropské unie. Svůj dluh tato...
Do britských hospod dorazil americký zvyk, spropitné. Pivaři jsou zmatení
Pro návštěvníky britských hospod bylo donedávna největší dilema zda si dají whisky, nebo pivo. A...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Mallorkou se promenoval turista jen v plavkách, místní už toho mají dost
Po měsících protestů na Baleárských ostrovech, včetně hladovek před hotely nebo vlny graffiti,...
Tušení smrti žene ruské miliardáře do vlasti. Řeší dědictví, bojí se znárodnění
Premium Stárnoucí ruští miliardáři řeší zásadní problém: jak převést obří majetek na své dědice....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?
Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...
Brambory meziročně podražily skoro o polovinu. Klesá zájem o ty ve slupce
Dozvuky pandemie i mrazy, které poškodily úrodu, mohou za vyšší ceny brambor, se kterými se v...
Přes klimatickou nouzi banky dál financují fosilní projekty, zjistil průzkum
Od uzavření Pařížské dohody poskytly banky „fosilním hráčům“ v přepočtu téměř 161 bilionů korun....
Burger King chce mít v Česku více provozoven. Letos jich otevře deset
Expanze amerického řetězce Burger King na českém trhu se přibrzdila v důsledku pandemie. Mezi lety...
PPF vykázala mimořádný zisk. Míří na Západ, z Air Bank chce mít jedničku
Skupina PPF má za sebou jeden z nejlepších finančních výsledků ve své historii. Rok 2023 uzavřela s...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!