Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Foto

No, Číňani, jestli on vám svět nevrací vaše komplikace při zakládání firem v Číně.

JT

J55i45r96i 46T74o79m56a32s

15. 3. 2024 18:10

Přesně tak, největší podraz je, že musíte vzít místního ředitele, který má ovšem přístup k veškerým dokumentům, tedy i technologickému know-how.

MJ

Nám stačí Boeingy. Stačí se pořádně připoutat a pak vám nevadí, že každou chvíli upadnou dveře, nebo kolo

ZV

Z90d26e55n37e68k 40V91r80b89a

15. 3. 2024 23:31

On není problém, že upadnou dveře nebo kolo. Z letadel odpadlo dveří milión, stejně jako těch kol. Mě spíše zaráží ta neletecká konstrukce a absolutní ignorace lety prověřených pravidel konstrukce, které jsou psány krví. Minimálně ta záslepka v trupu připevněná zvenčí je absolutní konstrukční demence, to samé jako kritický systém, který není odolný proti zcela jednoduché poruše. Pokud něco takového projde je zbytečné cokoliv řešit a Boeing může dělat jednopilotní letouny, hranatá okénka lepená zvenčí do trupu a montovat jen jeden motor.

JS

J30a67n 68S76k57ý30p34a56l95a

15. 3. 2024 18:36

Já před nějakou dobou četl, že Comac vůbec nemá důvod o evropský nebo americký trh usilovat. Jen v samotné Číně je taková poptávka po nových letadlech na vnitrostátní linky, že ani to nebude schopen pokrýt.

Jako určitě je to hrozba pro Airbus a Boeing, že jim mohou klesnout objednávky od čínských aerolinek, to ano. Ale než Comac rozjede výrobu v takové kapacitě, aby začal dodávat mezinárodně, tak to ještě bude trvat.

DR

Pokud není letadlo v EU a USA certifikováno, nesmí tam létat.

OK

Upřímně já bych nechtěl být pasažér, který jim to začne testovat v "produkci". Když si vezmu kolik leteckých katastrof a následných oprav a úprav dostalo Airbus a ano i ten Boeing na bezpečnost, na které dneska jsou, tak nemám potřebu dělat testovací figuríny někomu dalšímu.

PM

A čím myslite, ze se to se letadlo bude tak zasadne lišit?

(Tady se nebavime o kvalite a nebo nekvalite zpracování, ale použitých postupu výstavby, použitých technologií...)

RM

Certifikace potrvá dokud nezačnou vyrábět nový typ. A pak bude potřeba certifikovat zase ten, atd...

MK

Certifikace bude trvat roky, otázkou je zda se bude jednat o technologická a bezpečnostní pravidla nebo i o politické hledisko.

RM

Samozřejmě, že jde zejména o politické hledisko!

MU

Pokud mu nebudou za letu vypadávat dveře či upadávat kola, tak nemá na certifikaci šanci.

VB

Dost mě tu dostávají řeči, jak jsou Airbus a především Boeing marný.. Jo chyby se stávají, ale radši poletím s někým kdo vyrobil 40000 letadel (Boeing) nebo 20000 (Airbus). Ale nakonec mi nic jiného nezbyde, v Asii pojedou hodně agresivní kampaň a ceny včetně údržby budou velice atraktivní a vsadím se, že nebudou stíhat ani vyrábět.

PN

P19e22t83r 58N17o36v60á83k

15. 3. 2024 21:14

No řekl bych, že čínský pracovník pracuje odpovědněji, než ten americký.... Kdyby se před sto lety vše řešilo jako dnes, tak ještě pořád jezdíme na oslovi...

JP

J28a11n 34P42l67a73v24e32c

16. 3. 2024 0:16

Jé vy byste to řekl- tak to je jasný a úplně tutový. Proč by se tím měl ještě někdo zabývat? Díky a díky vám!

VB

Dost mě tu dostávají řeči, jak jsou Airbus a především Boeing marný.. Jo chyby se stávají, ale radši poletím s někým kdo vyrobil 40000 letadel (Boeing) nebo 20000 (Airbus). Ale nakonec mi nic jiného nezbyde, v Asii pojedou hodně agresivní kampaň a ceny včetně údržby budou velice atraktivní a vsadím se, že nebudou stíhat ani vyrábět.

LU

Ani nestíhajú, zatiaľ nedokážu zvládnuť ani objednávky od čínskych aeroliniek.

Ročne zatiaľ dokáže vyrobiť 150 lietadiel C919 a ďalšie 4 roky nemá kapacity výrobu zvýšiť.

Dostala už objednávky na viac ako 1200 strojov.

  • Nejčtenější

Belgie jako druhé Řecko. Zadlužení země rychle roste, řešení v nedohlednu

13. května 2024

Belgie se už dlouhé roky řadí mezi nejvíce zadlužené ekonomiky Evropské unie. Svůj dluh tato...

Do britských hospod dorazil americký zvyk, spropitné. Pivaři jsou zmatení

11. května 2024

Pro návštěvníky britských hospod bylo donedávna největší dilema zda si dají whisky, nebo pivo. A...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Mallorkou se promenoval turista jen v plavkách, místní už toho mají dost

14. května 2024  14:48

Po měsících protestů na Baleárských ostrovech, včetně hladovek před hotely nebo vlny graffiti,...

Tušení smrti žene ruské miliardáře do vlasti. Řeší dědictví, bojí se znárodnění

10. května 2024

Premium Stárnoucí ruští miliardáři řeší zásadní problém: jak převést obří majetek na své dědice....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?

8. května 2024

Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...

Brambory meziročně podražily skoro o polovinu. Klesá zájem o ty ve slupce

15. května 2024

Dozvuky pandemie i mrazy, které poškodily úrodu, mohou za vyšší ceny brambor, se kterými se v...

Přes klimatickou nouzi banky dál financují fosilní projekty, zjistil průzkum

15. května 2024

Od uzavření Pařížské dohody poskytly banky „fosilním hráčům“ v přepočtu téměř 161 bilionů korun....

Burger King chce mít v Česku více provozoven. Letos jich otevře deset

14. května 2024

Expanze amerického řetězce Burger King na českém trhu se přibrzdila v důsledku pandemie. Mezi lety...

PPF vykázala mimořádný zisk. Míří na Západ, z Air Bank chce mít jedničku

14. května 2024  8:32,  aktualizováno  17:11

Skupina PPF má za sebou jeden z nejlepších finančních výsledků ve své historii. Rok 2023 uzavřela s...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!