- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Třeba měsíční dojíždění do školy vzdálené sedm kilometrů tak podraží ze 140 na 168 Kč, tedy o dvacet procent. Kdo cestuje dvacet kilometrů do práce, bude měsíčně platit 952 namísto 924 korun.
Tudíž pokud budou na trati aalespoň 2 stanice, koupím si raději 3 měsíční po 168Kč a ušetřím 448Kč. Možná by stačila na tě 20km jen jedna, pak byla úspora ještě větší
To jsem nějak nepochopil. Základní kilometrický tarif (ze kterého se počítají časové traťové jízdenky) je degresivní. Takže dělením jízdenek nelze ušetřit.
Tak koukám, že za chvilku bude jízda vlakem docela luxus. Jedině mě napadá kdy použít vlak je na trase Praha - Brno... díky D1 je vlakem snesitelnější, ale kdo by jezdil do Brna, když je v Praze, že :D
Každej, kdo si chce odfrknout mezi normálníma lidma.
Je něco v tomto rozkradeném státě co nepodraží
U obou firem mohou lidé ušetřit, když si koupí už teď jízdenky za staré ceny na dobu, kdy budou vlaky dražší, čímž hospodářský výsledek za letošek vylepší nadevšechny meze Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/cestovani-vlakem-podrazi-nektere-jizdenky-az-o-petinu-pp4-/eko-doprava.aspx?c=A111102_191551_eko-doprava_abr
Nemyslím si. Jízdenka prodaná na příští rok je v účetnictví pasivum, ne?
Jeli jsme ted o svatku a vikendu ST-NE na Slovac. Tam vlaky CD (8kupe, topeni jen max\nic ovladano pruvodci, WC dira na koleje) a zpet vlakem ZSR, kde to jiz bylo o hodne desetileti jine.
Tam mistenka, zpet nebylo mozno, protoze bylo vyprodano. Oba dny vlaky preplneny, tam minimalne a zpet se lide nevesli ani do ulicek. Stat se zacalo jiz v Puchove a tedy na 5hod jizdy. CD nebyla schopna nikde pripojit par vagonu, ackoliv o vyprodane kapacite vedeli jiz hodne predem.
A za 400CZK stat 5hod je opravdu des.
V pohodě, už ses poučil a teď víš, že na výlety se jezdí jenom autem .
Rozdíl mezi cenami v měsíční jízdence prohulíte za jeden den.
A co když nekouřím, frikulíne?
takže by bylo dost naivní očekávat, že jízdné ve vlacích, a samozřejmě ne pouze ve státních, zůstane stále na stejné výši. Zdražuje se i jízdné v linkových autobusech, hlavně na krátké vzdálenosti, a to často daleko více než ve vlacích ČD a hlavně pěkně potichu, bez palcových titulků v novinách. Není divu, s přibývajícím počtem soukromých dopravců, obsazujících nejlurativnější spoje, samozřejmě státní dopravní podniky nemají ty krátké a často nepříliš výdělečné spoje z čeho dotovat, a tak je zdraží a některé posléze zruší, protože v nich pochopitelně v důsledku zdražení ubude cestujících. Ale když tomu většina lidu fandí, tak to tak holt je a bude. Mně osobně tedy více vadí předražování základních potravin, a to jsem jedním z těch, kteří veřejnou dopravu skutečně využívají, a tudíž se jich každé zdražení dotkne. Vlaky ČD sice za moc nestojí, jejich vedení už vůbec ne, ale pořád ještě patří vzhledem k ostatním cenám k relativně levným.
Lidi uklidněte se. Jde o pár korun a spousta lidí tady vyvádí jak supi. Snad si kvůli koruně neprovrtáte koleno? Nedávno slevnilo v Kauflandu máslo ze 29 korun na 23 korun a co lidi vyváděli kvůli 6 korunám to byla komedie. Tlačenice u másla, babky s deštníkama si to rvaly do vozíku, máslo bylo za 2 hodinky vyprodané.
až budete postaven před nutnost radikálně šetřit, to není příteli ani ve vašem případě úplně vyloučené tak možná pochopíte jednání těchto babek. Váš výsměch mi přijde dost nepatřičný a hodně hloupý