Diskuze

Máme více cestujících. Jezdí delší trasy, oznámily České dráhy

České dráhy loni přepravily přes 182 milionů cestujících, což je meziroční nárůst zhruba o tři miliony. Vedle toho rostly i přepravní výkony, cestující totiž stále častěji jezdí vlaky na delší vzdálenosti. V čtvrtek o tom informoval státní dopravce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠF

Railjety Českých drah mezi Brnem a Prahou nemají chybu. Pokud můžu, vybírám si tyto spoje. Jen si myslím, že by těchto vskutku moderních vlaků mělo být o něco více.

1 0
možnosti
VP

V83í76t 10P71r31č19í16k

31. 1. 2020 15:01

Na to už ale není kapacita. Prostor musí mít i konkurence.

0 0
možnosti
Foto

Žádám autora, aby si "to" po sobě aspoň přečetl (a opravil). Jen namátkou: Kralupy jsou nad Vltavou a ne nad Labem....

0 0
možnosti
ZK

K těm blábolům o Babišových slevách. Počet cestujích rost ČD razantně i před zavedením babišovného.

https://www.idnes.cz/ekonomika/doprava/zeleznice-cestujici-ceske-drahy-2017.A180130_094817_eko-doprava_cfr

2 0
možnosti
JL

J11a23n 12L14u84t78i71c

30. 1. 2020 12:03

Bylo to výborné rozhodnutí snížit ceny cestování veřejnou dopravou! Jen pražští a kavárenští snobové raději trpí v autech.. ale ti si to zaslouží!

1 1
možnosti
ZK

Jsem Pražan a jezdím MHD, vlakem. Z našeho open spacu je dojiždění autem doménou mých vesnických kolegů. Ti ještě spatřují ve vlastnictví vozu znak bohatství (byť na byt v Praze nemaji).

3 0
možnosti
WZ

Leo uz jezdi po celem Polsku na hranice s Ukrajinou. Vim protoze moji sousedki casto cestuji s leo express. Tak vic ano ma vice cestujich to pravda.

2 1
možnosti
KN

K16a17r92e39l 37N39o47v97á24k

30. 1. 2020 11:55

No to víme, že přepravovat se autem tu stojí za pendrek čím dál tím víc. Jenom nevím, jestli je to důvod, proč by se měly České dráhy poplácávat po zádech. :D

0 0
možnosti
ZK

Za posledních 5, 10let udělaly ČD nevidaný kvalitativní skok.

7 0
možnosti
DK

Že Českým drahám huba neupadne...:-/

0 6
možnosti
FH

Tak chvástat se nárůstem cestujících, když to mají studenti a důchodci od loňska zdarma je asi to samé jako chvástání se, že iDnes premium má stovky tisíc uživatelů, když je členství vnuceno zdarma v podobě 3-měsíčního trialu.

0 0
možnosti
TJ

T98o84m 26J61u27r30e84č91k26a

30. 1. 2020 12:04

Počty cestujících ale rostly dlouhodobě již před Babišovými slevami. Ty k tomu určitě také nějak přispívají, rozhodně ale nejsou jediným růstovým faktorem.

2 0
možnosti
JM

Pro cloveka, ktery nedosahne na slevy od Babise, je cestovani vlakem des a hruza. Bydlim u frekventovane trate, ve spicce vlaky po 15 minutach, ale stejne jezdim autem. Denne usetrim hodinu casu, jeste si cestou muzu nakoupit nebo neco vyridit. Navic mam auto na LPG, takze i cenove to nevyjde o moc draz. Navic z Brna do Ostravy prestaly CD jezdi. Jednou jsem jel s Jancurou a docela fajn. Prvni trida za 150. V kupe jsem byl sam. Ale stejne autem usetrim hodinu. Jedina vyhoda je, ze jsem ve vlaku mohl pracovat. Obdobne trasa Brno Usti nad Labem. Primy vlaky skoro zrusily. Jede jen jeden za den. Opet casova uspora autem pres hodinu, vyjedete si kdy chcete. Zadnej stres a nemusite poslouchat rev ozralych spolucestujici nebo rev decek. Zlaty auticko.

0 5
možnosti
ZK

Ústí nad Labem Brno jezdíš autem o hodinu rychleji než vlak? ;-D;-D;-D

4 0
možnosti

nic proti CD, ale jednim z faktoru budou i Babisovi slevy

1 0
možnosti
KS

Tím hlavním faktorem.

1 0
možnosti