Diskuze

Konec stratéga dopravní výstavby? Ministr prověřuje jeho efektivitu

Vedení dálnic, rozhodnutí o přesunu brněnského hlavního nádraží nebo vyhodnocení ekonomického smyslu stavby vodního kanálu Dunaj-Odra-Labe. To jsou příklady hlavních rozhodnutí, která musela učinit takzvaná centrální komise ministerstva dopravy. Ministr dopravy Vladimír Kremlík ji však plánuje rozpustit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Jestli chcete uronit slzu, tak se podívejte na ty stovky rozestavěných kilometrů dálnic v Polsku:

http://ssc.siskom.waw.pl/

V současnosti se tam staví nebo jsou podepsány smlouvy s dodavateli na cca 950 km dálnic.

V celém Česku chybí dobudovat nějakých 700 km a jejich dostavba je už nyní plánována na minimálně dalších 15 let!!

ANO... někde už je líp.. A jestli tady někdo maká, tak soudruh Babiš to zcela evidentně není...Rv.

2 0
možnosti
JB

16 km v průměru za doby vlády Sobotky a Babiše. A za poslední rok - Babiš - celé 4 km. To dokonce i za VV a Bárty se stavělo víc.

1 0
možnosti
JD

J61a30n 25D42l43o46u47h71ý

12. 11. 2019 14:15

zlatý voči....

1 0
možnosti
PR

fotka cislo 8 je fakt budouci dalnice? vzdyt ta zatacka nemuze splnovat normu polomeru oblouku... to bude na naledi hodne navstev do svodidel teda...

0 0
možnosti
TN

Ty problémy jsou docela jasně definované, jen s tím mnoho let nikdo nic nedělal - oligopole v rámci výběrových řízení; jediným kritériem pro výhru v soutěži cena; chybějící kontrola ze strany státu a následná penalizace firem; špatně nastavený legislativní rámec, díky kterému trvá přípravná fáze nesmyslně dlouhou dobu (ekoteroristi, projektové dokumentace, povolení atd.). Výsledkem je nekvalitní a podprůměrná dálniční síť odpovídající východní Evropě.

1 0
možnosti
VR

No já hlavně nechápu jak Německo může stavět jednu dálnici za druhou zhruba ve stejné délce jako D1 za pár let, v podobném terénu a levněji a my se trápíme mnoho let s jednou dálnici, stále posouváme termín a ještě je to dražší.

5 0
možnosti
TZ

T65o49m75á34š 72Z53e23m77a80n

11. 11. 2019 18:59

Německo má cca 2,5x větší povolené více práce/více náklady než ČR.

Německo postavilo základní síť v době kdy jsme my budovali socialismus.

Německo staví "levněji" protože nějaký novinář porovnal cenu německé dálnice bez daně, pozemků a přemostění s českou cenou (celková cena všech nákladů/počet km).

1 0
možnosti
LP

„Pan ministr v současné době vyhodnocuje činnost a efektivitu komise za účelem urychlení přípravy výstavby“.

Taky by někdo mohl rovněž vyhodnotit činnost a efektivitu samotného "ministra" dopravy, protože větší parodie na jednu z nejdůležitějčích funkcí v exekutivě, než je Vladimír Kremlík, se tady doposud nevyskytovala.

ANO; dno stále ještě nebylo dosaženo...Rv.

3 0
možnosti
TZ

T59o70m55á62š 89Z28e19m88a80n

11. 11. 2019 19:02

Ministr za Věci Veřejné stavbu dálnic poslal k ledu na několik let. Dnes se alespoň staví (D6,D1,D7,D3) sice málo, ale přece.

Ťok především neprosadil zákon omezující nekonečné odvolávání se proti výstavbě zásadních liniových staveb.

1 1
možnosti