- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A ten, kdo začíná konkurovat, je likvidován.Za tím si stojím, protože znám konkrétní případ.
Víte Herr Euroführer, u nás je to takový folklór, že než aby se jezdilo po trati levněji a kvalitněji, tak se cpou peníze do ČD a jejích 50 let starých vlaků, mnohatisícové armády železničářů (kterou by nahradil spolehlivě počítač) a něco odteče samozřejmě do kapes jistých lidí. Ale ČD si to zaslouží, díky nim máme historicky hodnotnou železnici, takový železniční skanzen. Jo a taky dost drahé jízdné. Ale čert to vem, až zas příště pojedu předraženým přetopeným zpožděným špinavým vlakem, řeknu: Ach, das ist mein Heim, mein Vaterland..., víte Herr Euroführer??? DAS IST UNSER NATIONALMENTALITÄT!!!!
Tak to s tím počítačem je bomba. Měli by tě slyšet Švýcaři.
Ať se Brusel radějí zeptá co ve městě dělají Valoni und Vlámové a nereje do svrchovaných státu ten svůj úřednický maras
Ano, do špíny, bordelu a korupce nám nikdo zasahovat nebude!
Brusel je v očích některých jako Moskva v době bolšánů. Kdo nejde s námi, jde proti nám, ale nás nesmí z cesty svést, pozvedněme hlavy k výšinám a nechť zazní práci čest.
Nemám rád brusel, ale jsem zvědavej jak si to obhájí, ty vlaky jsou strašný, zlatý starý motoráky..
A to prý se Bruselu nelíbí. Jen ať to rozkouskují dle britského modelu a uvidíme zač je toho loket..
Kraje přece nemohly připustit šok cestujících, kdyby byli nuceni jezdit v čistých vlacích se slušně oblečenou i chovající se obsluhou podávající denní tisk a nápoj v ceně jízdenky. Tak aspoň fungují žluté autobusy.
A jiný zážitek. Čekám na Florenci a na dálnici je vánice. Autobusy mají hodinová zpoždění, zmatek. Pouze dispečerka Student-agency aktivně vyhledávala své zákazníky a informovala je o situaci. Stále se nám omlouvala za zpoždění jako by to počasí zavinila sama. Pro mne to byl neuvěřitelný zážitek z říše snů.
Ano, jak říká Drozd, právníci potvrdili, že neporušili zákon, a že v tu dobu nebyl jiný subjekt na trhu. Ano, v tom má pravdu. Ale chybí mi vysvětlení, proč tak najednou všechny kraje to podepisují, a proč najednou na tak dlouhou dobu?? Jednoznačně to smrdí, byť papírově je to v pořádku. Přece zákon nemůže řešit vše, co lidé konají, že si musí čistit zuby, po použití WC použít papír, spláchnout a umýt si ruce atd.
Přece jsou zažité uzance lidského chování, které by se měly ctít. Jinými slovy se tomu říká etika. A taky je to slušnost zastupitelů, jak by se měli chovat.
Co ale chceme po řadových politicích, když máme na čele prezidenta, který jako předseda parlamentu na Radiožurnálu před lety v diskusi u p. Nováčka na dotaz posluchače prohlásil: Etika, etika, co na mě pořád chodíte s nějakou etikou? Já vám přece říkám, že jsme neporušili žádný zákon! Děkuji pškně za takového prezidenta!!!
Proc tak najednou ? Asi proto, ze pro rok 2010 v te dobe nebyla smouva s nikym... tedy ani s CD a tak se s nekym ta smlouva uzavrit proste musela... jinak by letos nejezdil zadny vlak.
Proc na tak dlouhou dobu ? 10 let je minimalni doba za kterou je mozne dosahnout alespon navratnosti vlozene investice. Proto se v EU obvykle podepisuji tyto smlouvy minimalne na 10 let a na teto dobe tedy neni nic divneho...Podivnost byly predchozi smlouvy na rok a konecne tak doslo k naprave. Do tohoto bodu bych na tom nevidel nic spatneho.
Otazka je, jestli se doprava od r. 2010 nemela zacit resit drive a ve vyberovem rizeni s oslovenim zavedenych zahranicnich dopravcu jako DB, OBB, atd. Je otazka jak by se vsak na to tvaril cesky obcan, ze ? Z nasich dopravcu na to bohuzel nemel zadny ani omylem.
S pohledem na politiky a etiku souhlasim, ale nebudu se dnes radeji rozcilovat.
Nepos... by se. Možná by Jančura koukal s otevřenými ústy. Ale ten Žaluda toho o dráze ví ještě méně. No, tak proč to nezkusit???
Žaluda aspoň ví, jaký rozdíl v jízdní době bude příští rok mezi Pendolinem a IC RegioJet. Jančura to neví.