- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejdůležitější je, že máme opět dražší poplatky.
dvě firmy, které jsou garantem špatné práce a zmetkovitosti. kdo je najal, tak by to měl platit ze svého. JInak už ty hrby opravovali 4x!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tedy nyní to bude po páté. Ukázka unikátní nešikovnosti a neschopnosti Zlatých českých ručiček
R6 mezi Tisovou a Kynšperkem Vždyt tam žádná neni Pokud jde o nájezdy na mosty tak
keramzit a popílek který se tam dával a kropil vodou se možná nemá rád
Hlavně, že kamarádi a přátelské firmy dostali stovky milionů zisku z našich, mojich, tvých kapes...Jo, dnes se ještě nikdo houpat nebude...
No, nechci nic říkat, ale nová část Pražského okruhu taky stojí za starou belu, a to už asi čtvrt roku po otevření. Je to horská dráha.
R7 je špatně postavená také od začátku a evidentně v tomto stavu převzatá. Mizerný byl i projekt (připojovací pruhy, větrolamy..). Stát pak dovršil katastrofu tím, že absolutně kašle na údržbu.
http://vorisek.blog.idnes.cz/c/195056/Oraniste-s-dalnicni-znamkou.html
Je nějaký třeba i malý obor,kde by nepanoval v tomto státě absolutní šlendrián?
Neodpovídá normě.... to je zajímavé. Pokud nějaká dálnice nebo rychlostní silnice neodpovídá normě, neměla by být jako dálnice označena, a tím pádem by na ní neměla být vyžadována dálniční známka.
Např. komunikace z Brna do Olomouce . Na polovině tohotzo úseku je rychlost omezena na 100 km, komunikace tedy neodpovídá normě pro dálnice, ale známku,, tu chtějí.. darebáci.
ale vždyť z Vyškova to dálnice není, je to rychlostní komunikace