- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Interiér je krásný, vymazlený, ale pokud to éro sebou flákne o zem, tak je to všem těm lidem kozla starýho platný. No co, aspoň umřou v luxuxu.
Což o to,letadlo je to hezké,tak teď aby se udrželo ve vzduchu i s cestujícími
Zase jeden článek bez uvedeného "autora". Tedy toho, kdo pomocí Google přeložit pár vět z několika záměrně necitovaných webů. Podpis ČTK/iDnes je záruka zdroje JPP (jedna paní povídala).
Pracovníci Boeingu vidí v programu 777x některé podobné problémy, které měl principiálně program 737max. Otázka je, zda by byli ochotni do tohoto letadla posadit svoji rodinu, na rozdil od 737max, kde ve vnitrofiremni komunikaci jasne deklarovali, že ne. Ztracená důvěra je v letectví velký problém. https://www.businessinsider.com/outrageous-messages-from-boeing-employees-2020-1
nechci vám do toho mluvit, ale ten páteční let se jen nezpozdil ale byl zrušen. Viz např. https://simpleflying.com/777x-flight-canceled/ nebo na youtube. 4 hodiny stream a pak zrušeno.
to šli redaktoři spát a napsali jen, že to bylo zpožděno?
A není to ve finále jedno? Prostě se uskuteční později
"Zákazníky přepraví bez přistání".
Tak to je nad letištěm vyhazuje s padákem, nebo bez?
Právě, že pak v cíli vůbec nemusí být letiště.
Boeing, (akcie BA) se na špici dostane hrav+ a rychle s novým letounem. Bude ještě větší než 737 Max a zřejmě půjde hladce na odbyt pro jeho ekonomiku a efektivnost. Aerolinky potřebují letouny s vysokou efektivností aby mohli na letenkách vydělávat a pojmout co nejvíc cestujících za rozumných rozměrů.
Letadla rychle stárnou a po tvrdých zkoučkách Boeingy 737MAX zřejmš nabídnou jako transportní CARGO letouny.
777X vypadá nadějně i s ohledem na pohodlí cestujících
Akcie BA Boeingu vyskočily proudce nahoru. Nečekejte že se o tom iDnes zmíní. Kdo akcie proodal, má jedinečnou šanci je znovu za lacino nakoupit. Za rok za hubičku nebudou.
Já bych si od nich nic nekupoval, jsou nespolehliví a často nemluví pravdu o svých letadlech, ztracená důvěra se tomu také říká.
TY taky nekupuješ. Nakupují jiní. A ty lítej s Aeroflotem. Víš kolik modelů letounů vyrábí Boeing? A kupují se dnes a denně?
Jen pro upřesnění - ty upadlé dveře při zátěžovém testu, to nebyl problém, upadly při 149% maximálního zatížení místo 150% které byly cílové. Zeptejte se na Technetu ;-)
ty upadlé dveře s oblibou zmiňuje už pokolikáté iDnes a jejich nosled ČTK. Záměr těchto prolhaných agentur je snad každému jasný.
Zákazníky přepraví bez přistání odkudkoliv kamkoliv na světě.
ja by som radsej letel s lietadlom co vie pristat