Diskuze
Další problém nového boeingu 777X. Při zkouškách mu upadly dveře
Děkujeme za pochopení.
P33e36t63r 74M36i18c97h25a90l
Kde kdo tu píše o tom, jak Boeing outsourcuje vývoj do Indie. Nevím, nechci soudit. Ale mám dojem, že projektování vnitřního uspořádání dělají indičtí inženýři pro všechny vyrobce letadel. Ind si tam sedne normálně, ale průměrně vysoký Evropan má docela problémy s koleny.
O20d93s23t39r38a16n25ě20n48ý 72U89ž13i88v87a43t29e91l
H90e35n67r39y38k 36M83o11m44o76t
Že upadly dveře? Zanedbatelný detail.
M91o62n16i13k52a 69K70y85n95c26l19o36v58á
jj, pár cestujících a letušek to vycucne ven...
O41d76s24t52r33a43n48ě30n54ý 43U26ž72i57v61a80t67e38l
L37a92d39i50s28l84a66v 85B60u28č27e56k
V tomto případě bych senzaci nehledal. Každá firma testuje svoje produkty a od toho ty zatežove testy jsou, aby se odstranili chyby. Nevím jak zkouška probíhá ani jestli vstupní parametry byly správné a ani zda šlo třeba o prototypove verze takže těžko soudit.
K33a75r81e98l 19L96a61n21g41r
DC-10 Cargo doors faulty design
But the cargo latches present a different story, as different manufacturers have used different cargo door designs in the past.
Lockheed, the competitor to McDonnell Douglas at that time, designed the door similarly to the passenger one. It was bigger than the opening itself and the door was heavier than on the DC-10.
The DC-10 had used a very similar system to car boot or trunk. When you open your car boot, you can see on the boot that there is a latch. When you close it, the latch attaches to a metal loop in the car frame, thus making it impossible to open while the car is locked or you are driving it.
The DC-10 used a similar system, except of course it had several loops to shut the door securely.
So why did the DC-10 cargo doors would explode?
Firstly, the electric actuator, which controlled a shaft that moved and thus the latches are hooked onto the metal loop and the door would stay closed. As the mechanism reaches the center, the latches stay put because of the forces of pressurization. But if it does not reach the center for some reason automatically, the design of the electrical actuator prevents any manual movement of the shaft to properly lock the door.
Secondly, the lock mechanism was not strong enough. If the mechanism was not properly adjusted, the locking handle, which completely shuts the door, would be able to close. However, the door would not be fully latched, thus at certain altitudes, it would blow out.
And as a result, the cargo area would lose pressure, then the floor would collapse and then the pilots would lose control of the plane, as the aircraft‘s controls are in the floor between the two compartments.
J77a11n 37H52a46v29r88á40n93e18k
Podle zdroje článku (https://www.seattletimes.com/business/boeing-aerospace/door-blows-out-during-ground-test-on-boeing-777x-jet/) se jednalo o prototyp pro statické zkoušky (tj. nelétající) a provedená zkouška byla certifikační statická zkouška (dle popisu zřejmě vnitřním přetlakem).
To opravdu není obvyklé, aby statická zkouška nevyšla. Natož u letadla, které je "pouze" modernizované a patří do nejvyšší kategorie letounů. Není to žádná tragédie, jen se budou muset udělat úpravy, ale je to zdržení a rozhodně ostuda pro statiky.
Osobně tipuji, že nedošlo ke statické poruše žádné součásti (to by bylo opravdu na pováženou při dnešních možnostech), ale spíš si nepohlídali tuhost a z ní plynoucí deformace - díky těm mohlo dojít k uvolnění nebo vyháknutí zámků.
K88r28y66š87t25o95f 17L23a90n56í65k
Tak je zavari a kdyz budou jednou za cas potreba, zase odriznou. Je tam spousta jinych dveri.
J24i31ř73í 31F67i44š72e48r
A když ty dveře upadly, tak zrovna za kliku chytil Lauer nebo Hardy? Protože upadnutí dveří u letadla si dovedu představit opravdu jen v grotesce.
O63d29s55t95r59a91n12ě96n80ý 65U76ž54i65v20a37t37e65l
J87a65r13o11s82l70a63v 75B15e85ň16o
Niekto sa u Boeingu silne snaží dať celú firmu finančne "do kytek"...
J78i24ř61í 54K67r55á53l68í71k
Není to zase nějaká propaganda? To se přece může stát. I nám se jednou vyvalily dveře u kadibudky. Byly ještě komunistické.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!