- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Slava... Jeste pryc se sdilenymi kolobezkami, o ktere clovek jen zakopava
Mne fascinuje, jak vědí, kolik co2 ušetřili. A přitom vůbec neberou v potaz, že část lidí na skútrech mohla jinak chodit pěšky, jet na kole, nebo jet MHD.
Se mi líbí, jak si jako mysleli, že když udělají expanzi (tj. ještě víc skůtrů), tak to najednou začne vydělávat. Neboli překlad - nenašli jsme nikoho, kdo by do toho lil bezdůvodně prachy.
Určitě se zase najde někdo jiný, kdo tohle zkusí znova, protože on to přece udělá lépe a tak stále dokola, až Evropa skončí v soukromé dopravě tam, kde Čína začínala
Ještě koloběžky pryč a bude zase o něco lépe. Na silnicích i chodnících
A ještě vykázat kola z chodníků. V Praze na Letné se mi minimálně jednou měsíčně stane, že se proti mně na chodníku vyřítí šílený cyklista jedoucí pěkně rychle. Nechápu, co ty bezmozky vede k jízdě na chodníku?
Jaké sdílené skútry? Obyčejná prachsprostá půjčovna. Nic jiného.
Koloběžky, kola, skůtry, segweye, nebo. jak se ten krám jmenoval a nakonec i ta sdílená auta skončí, pro nezájem a obtěžování lidí. Věřím, že ale na tyto kokůtiny byly fajn dotace.
kdybyste se místo kosočtvercovin věnovali autům co lidi chtějí, udělali byste líp