Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Bárta chce ze železnice dopravní ČEZ. ČD mají mít opět i koleje

Před pár lety stát českou železnici nákladně rozdělil na několik firem, teď je možná opět spojí pod jeden holding. S novým plánem přišel ministr dopravy Vít Bárta. Po vzoru německých Deutsche Bahn mají pod jednu firmu opět patřit jak státní koleje, tak i vlaky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

slatin

10. 11. 2010 13:12
Monopol je špatná věc...

V Praze na hlavním nádraží prodává mezinárodní jízdenky také soukromá firma a zdá se,že je jen otázkou

času ,kdy skončí.Mnozí zákazníci chodí raději tam,protože její pracovníci jsou  snad i lepší a vstřícnější.Konkureční boj likviduje slabé a neschopné.Ttuto firmu může však zlikvidovat i jeden podpis manažera Č D. I tohle je tzv.konkurenční" souboj...Ne kvalita.ale moc...

0 0
možnosti
VH

Amper77

1. 11. 2010 18:00
Re: Ze jeste nikoho nenapadlo

unbreakable debater vol.10: Výhybkáři, staniční personál. U nás ve stanici jsou oba a přijdou mi

úplně zbyteční. Výpravčí ani neprodává lístky. Oba by mohl nahradit

automat na lístky a moderní staniční zabezpečovací zařízení. R^

moderní staniční zabezpečovací zařízení za pár desítek milionu a počítač za 50 tisíc je sakra velký rozdíl

0 0
možnosti
1

109e

1. 11. 2010 22:06
Re: Ze jeste nikoho nenapadlo

Nenapadlo? Pocelé zemi se nahrazuje lidská práce technikou. Pochopitelně postupně.

0 0
možnosti

pletiplot

1. 11. 2010 13:42
Prodat ČD

Nechat státu jen koleje. Dopravu prodat jako akciovou společnost někomu, kdo ohlídá efektivitu. Existuje snad státní autobusová doprava?

0 0
možnosti
1

109e

1. 11. 2010 22:07
Re: Prodat ČD

Švýcarsko má většinu dopravy ve veřejných rukou. Neznám dokonalejší železnici.

0 0
možnosti
K

krvava_dasen2

1. 11. 2010 13:09
.

Dělal jsem u ČD 22 let. Za tu dobu bylo takových slučování, rozdělování celá řada. Jak z pohledu exzaměstnance, tak z pohledu cestujícího, se vůbec , ale vůbec nic nezměnilo. Co vnímá cestující,když vleze do nádraží. Pořádek či binec, spící bezďáci ve vlastních zvratcích, zavřené záchody, vlaky nic moc (čistota,hygiena WC, atd). Např v Lysé se musí na WC do křoví u ranžíru, v Pardubicích údajně jednonohý bezďák imrvére somruje prachy. Bárto,tohle změň. Ne zase struktury a.s.,které budou na prd.

0 0
možnosti
CM

Chico Mendes

1. 11. 2010 16:45
Re: .

Hlavní nádraží je sice bez houmlesáků, zato ale s takovým prostorovým uspořádáním, že by z toho jeden...jel autem.:-)

0 0
možnosti
T

trep

1. 11. 2010 12:55
Bárta je mino

To co se za peníze dňových polatníků rozdělovalo a dotovalo ma být opět spojeno a oloupeno.Snad budou mít mladí voliči příště rozum a nedudou za sud od Bernarda volit VV.Rv

0 0
možnosti
Q

qvido31

1. 11. 2010 11:03
Pane Bárta pokračování

Tady u státem vlastněné firmy mají své jisté a to je jim málo,tak

zákazky ČD potažmo dceřinek přelévaj jiným subjektům kde maj podíly,že

ano!Říká se tomu konkurence,žívá dopr. cesta a podobné hovadiny.Jední a

TI samí jsou to zlodějí a né konkurenti.Viz řešení kartel cen u

čerpacích stanic,kartel u pekářů chleba atd.

0 0
možnosti
Q

qvido31

1. 11. 2010 11:02
Pane Bárta....

Co se takhle podívat na věc jiným úhlem pohledu.ČD je rozdělena na šest dceřinek.V minulosti se taky dělila a slučovaly se žel. stanice na úzlové pod vedením vrchního přednosty.Ovšem v těch menších stanicích zůstal na svém postě tzv.malý přednosta i se svými náměstky pro věci zbytečné!Dnes po vzniku dceřinek se zase nic nezměnilo.Žel.stanice maj malé přednosty a na Ty vrchni a nejvrchnější už není tolik vidět! Nakoupili budovy v krajských městech a přebudovali je na nedobytné pentagony,kde se nejde ani dovolat!Přemýšlejí celé dny kde ušetřit místo za třtí až šestý platový tarif!Když je osvítí duch svatý maj vystaráno a směnu zakončují oňostrojem!Jsem zvědav kdo na ty specialisty bude jednou dělat,když oni nevidí,že ředitelové pod vedením dozorčí rady tunelují jak mohou!

0 0
možnosti
K

korzár

1. 11. 2010 10:00
Dělají z nás blbce?

Moje paměť není zase tak chatrná, abych si nepamatoval, že před pár lety se železnice nákladně rozdělovala a to z důvodu částečné privatizace, aby mohlo vzniknout tržní prostředí u přepravců na železnici. Že prý koleje musí být zvlášť, protože se o ně bude starat jedna firma, a vlastní doprava taky zvlášť, aby se umožnil vstup soukromým dopravcům. Jak to nakonec skončilo, jsme viděli loni, kdy kraje namísto výběrového řízení se kartelově dohodli a uzavřeli přepravní smlouvy s ČD. Dnes nám Napoleon Bárta bude vtloukat klíny do hlavy, že se železnice musí spojit, aby se mohla privatizovat ?8-o[>-]

0 0
možnosti
CM

Chico Mendes

1. 11. 2010 9:36
Proč ta změna?

Doposud jste na Vítka Klasnu nedali dopustit...proč najednou ta změna? ;-D

0 0
možnosti
ČT

Čert Trepifajksl

1. 11. 2010 9:27
Barta není dobrý manager

kecy o skvělé ABL jsou jen pro hlupáky  ... r 2009 zisk jen 2.1 mil.

Tolik měla   robotárna v našem sousedství  s 50 zaměstnanci a to měli slabší zakázky.

Tabulka zde ......

http://ekonom.ihned.cz/c1-47371860-neziskovka-jmenem-abl

Ožralé VeVerky řádí , asi se nakazily od Kalouska.....

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika

3. května 2024

Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...

Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci

1. května 2024

Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KOMENTÁŘ: Stanjurova další daň je prohrou pravicové politiky

3. května 2024

Premium Po zklamání z chabého výnosu windfall tax ministr financí plánuje, jak si na banky posvítit jinak –...

KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší

2. května 2024

Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun

7. května 2024

Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...

Spotřeba piva v Česku dál klesá. Prodeje táhnou nealkoholické varianty

7. května 2024  10:33,  aktualizováno  11:02

V roce 2023 pivní segment opět zaznamenal pokles, lokální spotřeba piva se loni snížila o 2,4...

Mladí Češi dávají za nájem větší část mzdy než lidé na západě, říkají data

7. května 2024  10:10

Mladí Češi od 25 do 35 let zaplatí za nájemné ze své mzdy více než ve většině vybraných států...

Z Alzáka bude i lékárník. Obchod rozšíří sortiment o volně prodejné léky

7. května 2024  9:55

Internetový obchod Alza.cz v květnu koupil podíl v české lékárně Other Corp. Zatímco před lety...

Nový poplatek generuje Benátkám slušné příjmy. Vybralo se už 18 milionů korun

7. května 2024  5:50

Počínaje 25. dubnem začaly Benátky vybírat poplatek ve výši pěti eur (asi 125 korun) od každého...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!