Diskuze
Konec létajících dobytčáků? Airbus vytáhl do boje za širší sedačky
Děkujeme za pochopení.
V82i85k85y59r 79B94o23h96u46m12i76l 18S84t43r49a93n48s83k53y
Pokud se bude létat "na stojáka" jak navrhovaly některé nízkonákladovky, tak je to opatření zcela zbytečné
R75o15m70a57n 62K68r25a44t96o16c44h17v50í17l
Některé nápady se naštěstí nedočkaly své realizace, jako například toto.
M72i92c45h73a45l 57M71i43l24l78e45r
diskuteri by si meli uvedomit, ze osoba nezapasovana v sirsi sedacce se muze posadit vic nasikmo a tim mit vetsi prostor aspon pro jednu nohu a pozdeji totez udelat na druhou stranu.
Statistika kvality spanku a jeho fazi je na dlouhych letech stejne na kocku. Kdejaky lekar a informativni instrukce aerolinek vam reknou, ze nemate zustavat nehybne v sedadle prilis dlouho. Doporucuje se delat cviceni nohou kazde dve hodiny a po strance prakticke je nejlepsi se kazde 2-3 hodiny zvednout, projit se a protahnout cvicenim.
Nejnovejsi poznatky o DVT pokazuji, ze jeji vyskyt neovlivnuje jen dlouhodoba nehybna poloha behem letu, ale take slozeni vzduchu v letadle. Kdyz je po nekolika hodinach letu telo znacne omezene v pohybu a vzduch "tezky, ze by se v nem udrzela sekera", nejenze prokrvovani koncetin pohybem je nedostatecne, ale take samo okyslicovani krve v tele neprobiha jak by melo.
Mam za sebou celou radu 8-15 hodinovych letu ve WB letadlech a vim, jak se kvalita vzduchu zhorsuje podle umisteni v letadle. Cim vic dozadu, tim nizsi obsah kysliku a horsi kvalita vzduchu.
Zvlast markantni to je u nejvetsich letadel B747 (Jumbo) a A380(Big Beast).
Nekolikrat jsem v poslednich 2 letech letel na 14-15 hodinovych trasach s A380 Qantasu a Emiratu, z nichz nektere byly skutecne plne. Obe aerolinky maji dolni patro slozene ze 4 oddilu, ale Qantas je 4tridni a leta s konfiguraci business a premium economy v hornim patre, zatimco dole ma v prednim oddeleni 1. tridu a za ni 3 oddeleni economy. Emiraty jsou 3 tridni a letaji v konfiguraci 1.tr a business v hornim patre a cele dolni patro tvori 4 oddeleni economy. Samotny rozdil v kvalite vzduchu mezi 2. a 3. oddelenim dole u Qantasu je hodne znat, nemluve o 4.oddeleni vzadu! U Emiratu jsme pri navratu dostali sedadla v 1.oddeleni= prostoru vyhrazenemu 1.tride u Qantasu. Kdyz jsem se nekdy v puli letu sel projit uplne dozadu, az me zalklo jak tezky a vydychany vzduch tam byl v porovnani s nasim 1.oddelenim vepredu.
L25e33o94š 63E46x21n95e38r
Chce to si - aspoň na chvilku - otevřít okénko.
P64e52t95r 21J38a33r90o64š
2.5cm sirky. no to je revoluce! jen jsem nikoho neslysel skuhrat kvuli sirce sedacky, ale drtive vetsine spis vadi nulovy prostor pro nohy. pri 13h letu to je slusny masakr.
L59u25k89á12š 93O36m10á22č50k13a
Vepředu v business máš místa dost. Tu volbu máš.
P29e13t35r 81K42a89r90á21s46e44k
Já jsem docela dotře rostlý (80 kg) ale nikdy jsem se šířkou sedadel v letadle problém neměl - spíš při letech přes Atlantik jsem měl problém s koleny.
J30o80s60e93f 47V78o84m64á76č80k17a
Bez urážky, ale 80 kg se dalo označit jako "dobře rostlý" snad ve středověku, ne? Já mám problém se šířkou sedadel v letadle i autobuse, ale záleží na tom, kdo sedí vedle mě nebo jestli sedím v uličce. Tam mě vždy do ramene šťouchne stevardka, pokud vedle mě sedí chlap, tak je to rameno na rameno, přičemž jeden vždy musí být trochu v předklonu.
P53e91t21r 27M33a76r50e87č33e81k
Kdo chce komfort ať si připlatí . Kdo hledí především na cenu ať neskuhrá.
P23e42t90r 92J12a82r19o15š
no takhlavne ze mame kvoty na velikost kleci pro slepice, ale mackat lidi do plechovky je ok
P64a25v51e45l 44V68e94t78e58š42n70í25k
Pche - nevím kdo přišel s tím se chlubit, že "v našem vlaku bude pohodlí jako v letadle". Já už roky čekám na to, až v letadle bude pohodlí jako ve vlaku.
L66e24n70k58a 21P47l66o28h12á53k75o11v54á
tak nevím, ale šířka sedačky mi v letadlech nikdy problém nedělala, problém mi dělal prostor pro nohy, celou dobu musím vždy sedět se zadkem těsně přiraženým k opěradlu, protože mám prostě dlouhé nohy a při každém pohybu bych jinak okopávala sedadlo přede mnou...
L71i60b90o63r 97T57e41s62a37ř
toto je spíš reakce na u.s. typ populace. ta se zkracuje a rozšiřuje
L21e34o46š 87E46x53n46e22r
Taky by měli rozšířit sedačky v autobusech, neboť i v nich je to utrpení sedět, pokud si někdo sedne vedle vás. Pokud to jde, tak jezdím vlakem. Tak si může člověk i natáhnout nohy.
J44a68k22u93b 48Š15a54f37a44n96d22a
V dálkových autobusech je to běžné. Sedačka jde trochy vysunout do uličky.
K46a92r21e49l 49H90a72c18k14e25l
Děti na cestu zamrazit, po příletu rozmrazit.
A80l89e19š 17M88a59r32t55i45n36í62k
Nemusím asi popisovat své problémy při mé výšce 205cm. Do letadel, které vytvořila tato civilizace, se prostě nevejdu. Asi budu muset najít jinou...
L60e29o25š 43E10x84n95e95r
No, UFO mi připadá ještě těsnější než Boeing či Airbus.
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Více vlaků jelo na čas, ale ne všude. Pokuty padaly za chybějící vagony
Premium Tradičně nejnespolehlivější linka v Česku mezi Prahou a Ostravou se vloni opět mírně propadla a...
Pražská burza si sahá na maxima. Táhnou ji banky, riziku nové daně navzdory
Burza cenných papírů Praha minulý týden v úterý uzavřela obchodní den na nejvyšší hodnotě za...
Musk si připsal velký úspěch v Číně, Tesla může naplno rozvíjet samořízení
Miliardáři Elonu Muskovi se na návštěvě Číny podařilo odstranit překážky v zavádění technologie...
Škrty jsou v Evropě u konce. Strach ze ztráty voličů vede zase k rozhazování
Po několika letech silně uvolněné rozpočtové politiky v Evropě měl rok 2024 znamenat velkou změnu....