- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je-li vám do ouvej, kupte VW. Je-li vám ejchuchů, kupte Ferrari.
Jest to celkem srandózní. Boty z tržnice za 250 vydrží jednu sezónu a pak je vyhodím. Značkové stojí 1250 a vydrží měsíc. Snobové, nakupujte. Prostě za pitomé jméno, nikoliv kvalitu platíte. Baštěte Danone v horší kvalitě než je tuzemský Selský jogurt. Kupte si Swatchky, když stejnou službu vám poskytnou hodinky z tržnice za dvacku.
Z článku krásně vyplývá, jak člověka berou výrobci u huby. Jen si klidně kupte "Bavoráka" v posledním modelu. Mně stačí fiátek Seicento. Jó a až budete chtít zaparkovat, vejdete se do stejné škvíry jako já se svou starou hajtrou?
To, že Vám stačí hodinky od Vietnamců, boty od Vietnamců a malý Fiátek ovšem neznamená, že lidé, kteří si koupí značkové boty, značkové hodinky a lepší auto než máte Vy, jsou hlupáci. Z Vašeho příspěvku je spíše cítit vlastní neschopnost a závist.
Skoda ze ma zisk o BRUTALNICH 186 Eur (alias 4600 Kc) vice nez VW? Tak to je u prumerne pulmilionovou castku za auto skoro JEDNO CELE PROCENTO! Tomu rikam novinarska bomba a odhaleni !
Nějak nemá cenu asi komentovat tuto ubohou automobilku, ale bohužel realita je taková, že jí vždy podporoval tuzemský trh, důchodci a zdejší hloupý lidi. Položím tady pár otázek, které asi nepochopím.... Proč jsou nové škodovky v zahraničí lacinější? Proč jsou ty auta úplně prázdná a za příplatek je jaká si výbava...? Proč měli auta nejmenované švédské automobilky v roce 1990 digitální klimatizaci, el. okna, 16´´ litá kola, digitální rádio, benzínové turbo motory s řídící jednotkou, vyhřívané sedačky atd. už v té době to bylo pojmenováno základní vybavení, krom klimatizace ta byla v základu manuální... V té době jsme jezdili škodou 100 někdo 120... asi škoda trochu zaspala vývoj.
no je videt, ze ekonomice moc nerozumite. (pro informaci na kvalitu auta mam stejny nazor jako vy a pomer cena / vykon u Skodovek je dosti spatny), ale k Vasi "otazce". V zahranici musi prodavat levne a s vyssi vybavou, protoze s ohledem na zminovanou nevelkou kvalitu by se v konkurenci neprodalo nic. V domacim prodeji si muze dovolit prodavat auta bez vybavy a drazsi, protoze je obrovska poptavka po techto autech od ceskych lidi! Patrne v tom hraje roli nejaky patriotismus ci mozna mylna predstava, ze servis bude levnejsi, kazdopadne Skoda Auto se na domacim trhu chova RACIONALNE podle poptavky na trhu! Nebo vy byste snad jako podnikatel prodaval chleba za dvacku, kdyz byste vedel ze i za 50 se bude hojne prodavat? to by ste byl sam proti sobe. Kdyby lide zacali kupovat konkurenci, pak muze Skoda zlevnit, ted by byli hloupi kdyby sami prodavali za min nez muzou.
Cisla ohledne zisku nejsou nicim podlozena. V breznu jsem kupoval vuz do 500 tis s automatem, oslovil jsem dealera Renault (sleva 95 tis) a VW (sleva 80 tis), kde jsem se jenom zeptal zda mi muzou nabidnou lepsi cenu nez co je v katalogu. Par pratel pracuje v cesku pusobicich automobilkach, pred krizi byl zisk 30-50%, dnes je o neco nizsi ale tato vsechna cisla mi rikaji ze o cene lze vzdy jednat. CAR Institute cisla asi tipoval podle nalady.
Fandíte-li sportu, tak se podívejte, kde všude září logo Škoda. Kde jezdí vozy Škoda jako doprovod. Každé noviny či časopis, který otevřete má stránku věnovanou značce. To není zadarmo. To jsou vynaložené velké peníze na reklamu.
to jsou penize kupcu vyrobku teto tovarny, vynalozene k nachytani dalsich kupcu.jak jsem potesen, ze je to jakoze ceska vec, ktera dobyva svet:-)
Významná část nákladů na vývoj, jehož výsledky používá Škoda, je totiž zahrnuta ve výsledcích Volkswagenu.
Předpokládám, že to mají ve vnitrokoncernovém účetnictví běžně zohledněno, jako každej jinej koncern.
Ano,já také.Je to řádově v jednotkách%.Mají to dobře zmáklé.
Volkswagen zarobí na jednom aute Škoda viac ako na aute VW.
Jak jsi na to přišel ?
Vyděláváme sice mnohem méně než Němci, ale zdejší výrobci a obchodníci nás dřou mnohem víc. No ale když jim to kupujeme.....
Když vás někdo odírá, tak proč se necháte?
Obchodníci dělají jen to, co jim zákazníci dovolí.