- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak hlavně Strnad svou skupinu postavil na "nadstandardních" vztazích s ministerstvem obrany ...
Alexej Beljajev - to bude asi slovak jak poleno....
To už jste na iVčera tak líní, že nejste schopni najít v archivu nějaké aktuálnější fotografie
Tyhle šedesát let staré motoráky nemají s produkcí Popradské vagonky nic společného
Čtenář tak nabude dojmu, že zbrojař kupuje muzeum
No, tak to je jiné kafe.
Díky za korekci fotografie
Mám obavu že ho platí všichni co jim dodává kanony, patrony a jiný "mírový" materiál. Ne Rusko ale všechny války vedené naším mírovým programen na blízkém východě.
Zacinam mit obavy, ze ho plati rusko...
Už je to opraveno, fotka a text o motorových vozech zmizely.
Bohužel, fotografie a informace je zavádějící. Motorové vlaky dodávala Tatra Studénka. Vagónka Potrad kdysi též užívala logo Tatra a vrátila se k němu nežalovatelným názvem Tatravagónka. Vyráběla vždy hlavně nákladní vozy, podvozky apod. Tak možná i ty kanóny pro Stranada zvládnou, vagony se možná vystrnadí
Vagonka Poprad se stala soucasti koncernu Tatra se sidlem v Praze po znarodneni v roce 1948. Proto uzivala logo Tatra. Ale osobni vozy ani motorove vlaky nevyrabela.