Diskuze

Velký silniční bratr je tady. Záznamy o měření emisí se musejí evidovat

Stanice měření emisí se musejí od prosince přihlásit do evidence kontrol, která má zabránit podvodům. Zatím je v systému zhruba polovina z 1800 stanic v Česku. Podobně jako u stanic technické kontroly bude platit povinnost fotit automobily, které jsou podrobovány zkouškám, a tyto fotografie archivovat v online databázi ministerstva dopravy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VR

To je dobře, protože spousta lidí jezdí s takovými šroty, hlavně naftáky, že moje nejpoužívanější tlačítko v autě posledních několik let pří jízdě za nimi je zapnutí pouze vnitřní cirkulace vzduchu v automobilu.

1 2
možnosti
VH

V91í66t 50H79o20l83l31e93r

4. 11. 2017 19:08

ráno jet ve městě za benzínem , to je požer .

0 0
možnosti
MW

M84a82r94e44k 22W46o93l94f

27. 10. 2017 18:57

Ja nechapu proc se to nedela vsechno naraz? V CR jsem byl na technicky poprve letos a takovy o$€r jsem nezazil. Na to aby si vzal clovek dovolenou. A to ze nemuze mit auto chybu v ridici jednotce? Co to je za ptakovinu, pulka chyb ma na bezpecnost / emise nulovy vliv.

2 1
možnosti
PH

Tak tohle postihne hlavně starší auta. Prostě proto, že je ten systém neumí správně měřit. Pořád hlásí chyby. Jenže, kdo se bude chtít s Ťokem.

No auta starší deseti let budou mít obrovský problém projít emisemi, koupíme si nová. Oni si nás připoutají k poslušnosti pomocí leasingů na auta, hypotéky už nestačí. Čím zadluženější otrok, tím poslušnější.

3 1
možnosti
PV

P90e84t27r 13V28a12z95a93č

27. 10. 2017 17:45

Systém neumí vůbec nic ;-O Přestože emisní stanice má měřící zařízení od renomované firmy Bosch (ne z minulého století), vozidlo z roku 2004 (mám už vytipována která konkrétní nejdou) se s měřící stanicí přes OBD prostě nespojí.... a je vymalováno, přes to nejede vlak, prostě emise nejsou ... Že to na jiných měřicích zařízeních od jiného výrobce normálně jde, nikoho nezajímá ... Takže objíždět stanice jako ten kohoutek a slepička .... kde se to podaří. Nevím, zda problém je na straně výrobce auta, kdy nedodržel nějaké standardy v komunikaci přes OBD nebo je problém s měřicí stanicí - ale to mne opravdu jako zákazníka nezajímá !!!!! Mám auto, které je vyrobeno v roce xxx a prostě na pracovišti ME chci změřit emise. Tečka !!!! Další věc: diesly se měří v příběhových otáčkách, a to až dle typu motoru 5300-5500 ot. Řekněte mi, kdy se nafta do takových otáček v běžném provozu "podívá" ?? Pokud auto má již nějakých 300-400 tis, je normální, že turbo už netlačí co zamlada, vstřiky taky nejsou ve 100% kondici a prostě motor na 5300-5500 ot už nevleze .. Nikoho nezajímá, že jinak je emisně OK, prostě nedosáhl přeběhových otáček .... Nesmysl za nesmyslem. Pak se nedivme, že se každý snaží emisemi nějakým způsobem přes nějaké známe projít. A to samozřejmě neobhajuji auta, která prostě emise není - tam jednoznačně souhlasím s neprovedením ME.

2 0
možnosti
RP

Ještě že mám auto před dosažením věku 4 roky pryč z domu. Musel bych ještě myslet na mazání chyb diagnostikou.

0 0
možnosti
RP

už to začíná, Burešovo estébáctví se šíří do elektronické evidence emisních kontrol (EEEK ). A to ještě ani nesestavil menšinovou vládu z utrpěného vítězství.

4 2
možnosti
PK

P54e45t50r 10K17u73č92e96r76a

27. 10. 2017 15:59

Tak ochcavaj i dneska na technicky i kdyz to fotej, tak budou delat to same u emisí. Nestrcej to do vejfuku a nenamerej skoro nic. Navíc ti technici jsou gumy. Naposledy jsem byl se svou ctyrkolkou na chodovci - dali mi speciaální cenu za 1300 emise, tvrdili jak je to složitý, nevedeli jak to zmerit porad se me na neco ptali. Pak dali elektro snimac (asi otacek) na vejfuk neco strcili do vejfuku a namerili super hodnoty. Benzíňák je benzinák i bez katalizatoru. Nejdyl jim trvaly kecy jak je to slozity ale celkove to netrvalo dyl než klasicky auto, jenom cena byla víc než 3x větší.

0 0
možnosti
JD

J40a92n 44D97l11o55u67h18ý

27. 10. 2017 15:42

Musim se smat, al tak nechame je pri tom. Ono totiz jaksi temer zadne auto jezdici na alternativni pohon (legalne schvaleny s patricnou homologaci atd.) jaksi nemuze dnes projit STK, protoze pokud ma auto ridici jednotku s rozhranim OBDII, tak si lze precist protokol o chybach, ktere si eviduje a maze RJ sama, dle sveho uvazeni. Pokud tuto chybu najde ctecka na STK, auto neprojde. Problem je ale ten, ze tyto chyby puvodne slouzi k diagnostice samotnym automobilkam a interval mazani takove chyby muze byt klidne i vic nez 2 roky a HLAVNE neni to nijak svazano jakoukoliv normou (kazde auto, kazdy model, kazdy motor to ma naprosto jinak)! No a pokud motor spaluje alternativni palivo, je zcela bezne, ze si vyhodnoti (sem, tam) nejakou takovouhle chybu. Klasicky pripad je napriklad, ze obcas proste nameri vetsi odchylku na nekterem cidle nez by mela byt (ktere nema vliv na emise) zduvodu jineho oktanoveho cisla paliva ci jine vyhrevnosti paliva R^

4 0
možnosti
AS

chyby před měřením emisí vymažete a modlíte se, aby to vyšlo. Na mazání chyb stačí udělátko za pár korun z Číny a mobilní telefon, spíš je problém, že montážníci LPG trvalé chyby v řídící jednotce motoru často neřešili, dnes z toho mají těžkou hlavu

0 0
možnosti
RS

A kdo má odmontovaný filtr pevných částic, tak si zavolá zrovna odtahovku, auto je nezpůsobilé provozu.

1 2
možnosti

Stanici měření emisí může mít každý, kdo splní technické podmínky.

Stanice technické kontroly je licencovaná. Proč nemůže mít stanici technické kontroly každý, kdo splní technické podmínky?

4 0
možnosti
AS

To je výborné pro předělané auta na LPG, dnes nesmí být žádná chyba v motorové řídící jednotce, jojo, to jich hodně dojezdí, protože garážový předělávači s tím mají problém

1 0
možnosti