Diskuze
Stávka na drahách zatím nebude
Děkujeme za pochopení.
Tonda
dráha
Bylo by možná vhodné aby manageři českých drah a to generálním ředitelem počínaje a přednostou posledního nádraží konče pěkně zveřejnili své platy a také za co jsou tak královsky odměňovaní pokud je vůbec za co mimo členství či příslušnosti k ČSSD.Dále by bylo vhodné zveřejnit jaký plat má obyčejný železničář z nádraží a jeho povinnosti a kolik má strojvůdce a jeho povinnosti.Protože jak je vidět ta se v této hře na pravdu a lež říká jenom A a ¨ten zbytek abecedy se nechává v tichosti vyšumět. Takže pokud to na dráze vypadá tak jak to vypadá není to vinou obyčejných železničářů ale manažerů.Takže buď jsou tito tak nezchopni zajistit práci a ekonomický efekt a nebo vedou záměrně tento podnik od desíti k pěti na politickou objednávku aby celému světu deklarovali omšelou pravdu svých kámošů že stát je mizerný hospodář a proto nemá nic vlastnit od toho je tu předce vlastník- podnikatel.Petr S.
Modrá armáda
měli by vzít zpět všechny co od ČD propustili od roku 1990, protože tento podnik má znatelný nedostatek pracovníků s ohledem na to jak špatné služby poskytuje .... tomu co tady ten staronový manažer předádí se říká zachovávání zaopatřovacího ústavu, nemůžou přece propouštět, vždyť Paroubek chce snižovat nezaměnstnanost ... a my tu černou díru financujemmíša
proč?
V neděli jsem jel (po hodně dlouhé době vlakem). Myslím že se změnilo hodně. Vlakem, kdo nemusí, tak nejede, náklaďáky prakticky vymizely. Z čeho tedy se mají financovat. Být privátní podnik, tak už dávno zkrachovali. Chce to velký koště a vymést ten sajrajtjcs
Re: proč?
Plkate, osobni doprava mozna muze zkrachovat, ale nakladni by se bez ni uzivilaMychalB
No jo,
modrá šlechta se teď musí po destítkách let řídit stejnými pravidly (zákoník práce), jako zbytek národa. To přece nejde, vyhazovy nejsou v souladu s právem...aby jich neubylo. Ať jdou do háje, proč já a všichni ostatní máme být sakra jejich rukojmí, když se ti blbci nedokážou dohodnout mezi sebou. Ať si udělají jednotlivé sekce odborové organizace pořádek mezi sebou a netahají do toho slušné lidi. To ať radši zkrachujou a začne to někdo dělat konečně pro lidi.Donnn
Re: No jo,
Federace strojvůdců chtěla, aby každá odborová organizace uzavřela svoji smlouvu s vedením ČD, proti byl ovšem Dušek...MychalB
No jo,
modrá šlechta se teď musí po destítkách let řídit stejnými pravidly (zákoník práce), jako zbytek národa. To přece nejde, vyhazovy nejsou v souladu s právem... Ať jdou do háje, proč já a všichni ostatní máme být sakra jejich rukojmí, když se ti blbci nedokážou dohodnout mezi sebou. Ať si udělají jednotlivé sekce odborové organizace pořádek mezi sebou a netahají do toho slušné lidi. To ať radši zkrachujou a začne to někdo dělat konečně pro lidi.Manstein
Nastesti
vetsina obcanu ani nepozna, kdy se u CD stavkuje a kdy ne. Takze at klidne stavkuji 365 dni v roce, aspon usetrime.Prubojny___kapitalista
Odboráře by měli věšet
a těm flákačům na dráze bych nedal ani korunu a 50% z nich bych povyhazoval.p
Re: Odboráře by měli věšet
minimalne a jeste by byla prezamestnanostKlemix
mám rád ajznboňáky
poctivá práce železničářů musí být také poctivě zaplacena. Navrhuji zvýšit platy výhybkářů na 50 tisíc, posunovačů 60 tisíc, hradlařů na 70 tisíc atd. Dále navrhuji desetitýdenní dovoleno, třídenní pracovní týden a dvouhodinovou pracovní dobu! železnice si to zaslouží!Hermann Eisenbahn
Re: mám rád ajznboňáky
Ale tak to přece už dávno funguje! Navrhovaná pracovní doba odpovídá chodu i stavu železnic, navrhované platy jsou součtem stávajícího nominálního platu a cechovních výhod (režijní jízdenky, ušmudlané uniformy, vlastní cestovní kanceláře a jiné "malé domů" ...Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika
Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy
Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...
Upozornili na výrobní vady letadel Boeing, oba během měsíce zemřeli
Po krátké nemoci zemřel bývalý auditor kvality u dodavatele společnosti Boeing, který vůči letecké...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
V Dubaji vyroste největší letištní terminál na světě. Pojme až 260 milionů lidí
Vytížené mezinárodní letiště Al Maktoum v Dubaji se rozroste o nový terminál. A ne jen tak...
Jak uspořit a zabránit impulzivnímu nákupu? Číňanky hledají rady na sítích
Čínské ženy na sociálních sítích hledají návody na to, jak ušetřit finance. Podporují se také v...
Jižní Korea bojuje se smrskflací. Výrobci i prodejci musí hlásit zmenšení zboží
Jihokorejský antimonopolní úřad se vydal do boje proti smrskflaci. Výrobci a dodavatelé potravin...
No nekupte to. V Amsterdamu nabízejí parkovací místo za půl milionu eur
Není tohle výhodná koupě? Jeden realitní portál v Nizozemsku nabízí v centru Amsterdamu prodej...
Sektorová daň by podtrhla nohy rozvoji Česka, říká šéf Komerční banky
Diskutovaná sektorová daň, která by zdaňovala veškeré zisky v tuzemsku působících domů, by podle...