- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
všechny zůčastněné subjekty (SŽDC, ČD Cargo, ale i ČD a více méně ČEZ) jsou státní ! takže je úplně jedna, která státní firma bude dlužit jiné státní firmě, když mají jednoho majitele - z pohledu státu je úplně jedno, jak mezi nima probíhajé platby...
nejhorší řešení, ke kterému se bohužel schyluje, jsou soudní spory. ať vyhraje kdokoliv, poraženým bude státní firma a platit se tyto zbytečný spory budou nakonec ze státního rozpočtu. správný majitele by neměl dopustit, aby jeho dvě firmy MEZI SEBOU vedly soudní spory. je to jako by rodiče nechali svý děti, aby se popraly a rozbily přitom okno :/
Je závislý na druhu vlaku a ještě dalších faktorech, a u osobních vlaků je minimálně 7,4 Kč/km, jak to ale celkově je, jde to někde najít?
http://www.szdc.cz/provozovani-drahy/pristup-na-zdc/prohlaseni-09-10.html
Příloha D - výměr
dobre a efektivne fungujici statni podnik? :D
Jak se měří na železnici spotřeba? Co když pojede ve stejném úseku jedna lokomotiva ČD, druhá ČD Cargo a třetí třeba OKD Doprava? Jak se pozná, kolik která z nich odebrala? Má každá lokomotiva elektroměr? Nebo se platí podle hmotnosti a rychlosti vlaku? Ale co když jedem strojvedoucí pojede na spotřebu a druhý brzda-plyn?