Diskuze

Analytik: Operátoři o nás ví všechno. Na rozdíl od Googlu toho nevyužívají

Mobilní operátoři mají k dispozici obrovské množství dat o svých uživatelích, ale využívají z nich pouze zlomek. Pokud by tyto informace někdo zpracoval, šlo by je využít pro reklamní účely, míní Rostislav Kocman z telekomunikační společnosti ISP Alliance. Tento typ dat totiž reklamním gigantům jako je Google či Facebook zatím chybí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PF

P82e46t84r 51F87u35k14a

14. 2. 2020 11:26

Pan analytik kecá. Operátoři možná data nepoužívají konkrétně k reklamě, ale rozhodně vaše data používají a jako službu prodávají jejich analýzu. Například k ověření vaší bonity - viz tzv. TelcoScore.

0 0
možnosti

Operátoři hlavně prodávají čísla - mám to osobně potvrzené.

1 0
možnosti
PB

Operátori vedia aj nevedia v dnešnej dobe sa používa najmä HTTPS šifrované spojenie, môžu vedieť kam, ale nie čo, vyšší level je VPN (potom vie všetko firma poskytujúca VPN a záleží na reputácii a nastavenej politike napr. z čoho robí záznamy a umiestnení , a poskytovateľ internetu nič), pre paranoidnejších je TOR, ten však neobíde googeľ, či FB ak tieto adresy naťukáte do prehliadača dobrovoľne, aj pri prísnej politike cookies. Tu sa treba vyhnúť týmto stránkam a použiť alternatívne napr. DuckDuckGo na vyhľadávanie. Pravda úspešnosť hľadania je menšia.

0 0
možnosti
MP

nevyužívajú?

figu borovú, iba nepriznávajú. gúgl to aspoň píše, že k textu e-mailu prikladá AUTOMAT cielenú reklamu.

na slovensku v predvolebnom ošiali zistení sa ESET obrátil na súd, aby zakázal/prikázal zmazať nepravdivé tvrdenie naj mediálneho blahu o tom, že eset je spojený s cia, že jeho prítomnosť v programovom vybavení počítačov ktorými sa prenášajú/spracúvajú dáta volieb 2020 je bezpečnostné riziko.

0 0
možnosti
JM

J92i88ř43í 91M11a52c52e84k

14. 2. 2020 8:58

Já jsem odpůrce personalizované reklamy, protože mi vadí, když mi někdo pomocí stupidních hesel a výkřiků vnucuje zboží, které je dražší a méně kvalitní než to, které si sám vyhledám na webu, když něco potřebuji.

3 0
možnosti
JV

Mně spíš přijde, že přijdou vždy s křížkem po funuse. Já něco hledám, když si chci něco koupit, a většinou si to koupím rovnou. A pak mi tam měsíc vyskakuje zboží, které mám dávno doma.

3 0
možnosti
MJ

Rozdíl mezi Googlem a operátory je takový, že Google nám poskytuje své služby zdarma výměnou za soukromá data narozdíl od operátorů, kterým za poskytnutí soukromých dat ještě musíme platit předražené paušály.:-P

10 0
možnosti
KF

K95a91r62e26l 73F45a21j28t

14. 2. 2020 9:17

Vzhledem k tomu do čeho je google již dnes prolezlý tak to "zdarma" bych s těmi uvozovkami skutečně bral. A upřímně, kdyby nabídl možnost výpalného :) zaplať nějakou částku ročně a nikde se o tobě neobjeví uložená ani bite tak věřím, že se najde dost lidí co za google anonym režim rádi zaplatí. Ale to se netýká jen jeho ...

1 0
možnosti
TV

Jo jo, obtěžování ať už jakoukoliv reklamou zvýší moji spokojenost ... Dobře vtipný blábol hned po ránu.

6 0
možnosti
PM

Analytik: Operátoři o nás ví všechno. Na rozdíl od Googlu toho nevyužívají

+

Tento článek se tu neobjevil jen tak.;-D

10 0
možnosti
JV

...udělení souhlasu uživatele...

Když si během týdne koupím sedm věcí přes internet, pokaždé musím souhlasit, že moje data ...budou využívána a souhlas mohu kdykoliv odvolat. To musím po každém koupení rohlíku druhý den vyhledat ten rohlíkový obchod a žádat o vymazání údajů? A za dva dny zase? To nebudu dělat nic jiného.

2 0
možnosti
KF

K82a31r14e38l 73F78a41j84t

14. 2. 2020 9:19

Hlavně při podobném respektu k nesouhlasu, který se běžně objevuje u (ne)souhlasech s různým zasíláním reklamních nabídek...

1 0
možnosti
MA

Oni to operátoři moc dobře vědí, ale pokusy se zacílením reklamy už tu byly před pěti lety. A ze zkušenosti vím, že to dopadlo hodně moc špatně a z tohoto experimentu jsme hodně rychle vycouvali. Málem nás to stálo největšího klienta :-)

2 0
možnosti