- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ani jsem netušil že Pietro Filipi je česká značka. Spíš vypadali na prémiovou italskou značku, která prorazila na náročný český trh.
PF se podle mě žene stejnou cestou jako Blažek - pouze rychleji.
Nenápadité kolekce, nepěkné barvy (rád bych řekl až na vyjímky, ale bohužel..) a materiály hnus a odpor - doslova. Sotva se jich člověk dotkne, tak ucukne. Cenově naprosto mimo mísu..
Přál bych jim, aby se jim podařila očista firmy a nastartovali se. Značky stylu PF jsou potřeba a mohou dlouhodobě fungovat s kvalitními materiály, odpovídající cenou a nápaditými kolekcemi.
Podobně je na tom Blažek, který klesá pomaleji. V porovnání s PF má sice lepší materiály (ne o mnoho), ale jinak jsou na tom stejně špatně - předražené nekvalitní zboží. Od Blažka mi dodnes vydrželi košile z roku 2012/2013... samozřejmě je na nich vidět opotřebení a už je v podstatě nosím jen doma. Ale materiál nádherný.... Současnost? Vydrží možná dvě sezóny (se štěstím). Materiál špatný, kazy... Předražené jako blázen.
Mimo jiné by mne zajímalo proč musí mít modelky takové zavilé tváře - úsměv by slušel.
PF už dávno není tím, čím bývala. A změna majitelů, skoro jak na běžícím pásmu.
U PF mne fascinuje "nelíbivost" kolekcí. Když si usmyslí mít vše ve skořicové, hnědé a vínové, tak si tam prostě nemohu vybrat. Pak vidím fotku nějaké naší herečky v super kostýmu, šatech či overalu s komentářem, že jde o značku PF. Mastím si to tedy do obchodu, ale bohužel, kde nic tu nic.... Tak já vážně nevím...
PF je vnímaný jako slušný low-end (pod ním je asi jen vietnamská tržnice). To že zvednou cenu prestiž značky nespraví...
Móda není jen o tom oblečení, ale také o servisu a prostředí. Tohle má PF velmi dobré. Teď už jen zlepšit produkt, a zamakat na marketingu. Naprosto chápu, proč to koupil.
Pietro Filipi je prostě značka nekvality, a tu sebelepší makréting nezlepší. Jediné řešení je srovnat poměr cena-kvalita
To je otázka... Je spousta značek, kterou jsou vnímáním v prémiovém segmentu, ale kvalitou na to nemají.
lidi maj vic penez. reklama a touha byt v top tahne lidi kupovat "znacky"- PF neni zadna znacka, ted ma punc prumernosti a toho, ze to nikdo nekupuje. zvednout to znamena zaplatit berdycha jako to udelalo HaM. na to tento typek nema.
Berdych je světová celebrita, PF není zastoupena ve světě. Placení celebrity jako Berdych by bylo pálení peněz. Berdych, Kvitová, Čech... to jsou ideální tváře třeba pro značku Škoda Auto. ... PF teď měla kampaň s Krajnovou a bylo to fajn.
Bandi je značka pro děcka, co jdou na maturitní ples.