- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
„Lidé si nás dost často pletou s retailem, klasickým obchodem nebo supermarketem. Makro se přitom dlouhodobě specializuje na B2B segment. Poskytujeme služby hotelům, restauracím či do maloobchodu,“ uvádí Yenisen.
Zákazníky Makra jsou hlavně gastroprovozovny, které zasáhl covid a teď se potýkají s drahými energiemi. Vnímáte změny?
První problém pro současnou gastronomii je nepředvídatelnost zákazníků. Lidé mění své plány na poslední chvíli, nejsou ochotni do restaurace chodit tak často, a tak je pro hospodské těžké naplánovat nákupy surovin a pracovní dobu pro zaměstnance. Jeden den mají hospodu plnou, druhý den prázdnou. To se pak těžko plánuje.
Připojte se ještě dnes a získejte: