Atila Yenisen, výkonný ředitel velkoobchodního řetězce Makro ČR

Atila Yenisen, výkonný ředitel velkoobchodního řetězce Makro ČR | foto: Makro

Hospodští u nás dřív nakupovali spontánně, to se teď změnilo, říká šéf Makra

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Společnost Makro ČR má třináct velkoobchodních prodejen Makro a přes 600 partnerských maloobchodních prodejen Můj obchod a letos slaví 25 let na českém trhu. Firma nedávno založila iniciativu zaměřující se na české plodiny. „Našim úkolem je vracet české plodiny na pole a následně na talíře restaurací,“ říká Atila Yenisen, výkonný ředitel velkoobchodního řetězce Makro ČR.

„Lidé si nás dost často pletou s retailem, klasickým obchodem nebo supermarketem. Makro se přitom dlouhodobě specializuje na B2B segment. Poskytujeme služby hotelům, restauracím či do maloobchodu,“ uvádí Yenisen.

Zákazníky Makra jsou hlavně gastroprovozovny, které zasáhl covid a teď se potýkají s drahými energiemi. Vnímáte změny?
První problém pro současnou gastronomii je nepředvídatelnost zákazníků. Lidé mění své plány na poslední chvíli, nejsou ochotni do restaurace chodit tak často, a tak je pro hospodské těžké naplánovat nákupy surovin a pracovní dobu pro zaměstnance. Jeden den mají hospodu plnou, druhý den prázdnou. To se pak těžko plánuje.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se