- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ať to zkusí jako naše obchody. Na 2 dny zvednou množství soli a pak jej sníží a mohou inzerovat ono 25% snížení soli. Když to prochází našim obchodum se slevami, tak nevidím důvod, proč by to neprošlo zde.
Dělám v tom bussinesu už cca 20 let...porovnejte si až budete mít chuť a čas např. Bystřické pomazánkové máslo a jakýkoli privat label o polovinu levnější. Bystřická pomazánka 25% tuku,privat 80%smetany. Kdybyste měl kdokoli zájem jsem na beddy002@gmail.com. Těch věcí je daleko víc. A hlavně nejde o cenu!
Nic proti separátním párkům,ale u nás se napíše 65% strojně odděleného masa a německá legislativa píše 65% kuřecího masa. Tak asi tak. Lidi neblbněte a jezte co vám chutná!
Nesolené buráky 100g.,v Kauflandu 9,90 kč. Solené 500g.,cca 40kč.
Chtějí označovat jako zdravější potraviny i ty s umělými sladidly? Cyklamát je dnes už skoro ve všem.
Čím pak nás to firmy oblbují a myslí si že jim to lidi zbaští...že je to zdravější spíše je to pořád horší....
Dobře jim tak, když zákazníky ojebávali tolik let
Zdravější nikoho nezajímá. Cena je nejdůležitější!
Mno, cena? Hlavně zda to také chutná. Raději si připlatím, ale musí jít o kvalitu.
"To je strašný skok, reformulace většinou probíhají postupně, aby si stačil spotřebitel zvyknout"
Jo taaak on si spotrebitel musi zvykat, spotrebitel si musi zvykat na ty malo kvalitni produkty ktere spotrebitel, obzvlast ten cesky, chce protoze cesky spotrebitel je specificky... Tyhle fnuky potravinarskych magntu jsou opravdu dojemne...
Konkrétně co se týká cukru doporučuji shlédnout "The sugar film" tam se mimo jiné hovoří to takzvaném cukerném vrcholu kterého se výrobci snažídosáhntu u všech potravit........cukerný vrchol je hrnice kdy se láme tov že nám to chutná a nebo už to vnímáme jako přeslazené.je totiž vědecky dokázáno, že mám více sladké prostě chutná ale i to má určitou mez, tak že se stoupající mírou cukru v potravině stoupala i jeho prodejnost .......horní hranicí je pak právě cukerný vrchol, kdy je-li to více cladké to lidi zase kupují méně, protože jim to přijde přeslazené....výrobci zejména limobád a pod proto nechávali dělat studie kde je u jejich výrobku cukerný vrchol a sladili limonády právě tsně pod něj, z důvodu nejvyašší prodejnosti.