Diskuze

Máme zdravější potraviny, ale lidem to říct nesmíme, tvrdí výrobci

Méně laktózy, cukru, tuků nebo soli. A naopak více vitamínů, vlákniny a bílkovin. Výrobci potravin v Česku mění receptury podle dobrovolných závazků. Ale zároveň kritizují evropskou legislativu, podle které nemohou změnu receptur pořádně propagovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Ať to zkusí jako naše obchody. Na 2 dny zvednou množství soli a pak jej sníží a mohou inzerovat ono 25% snížení soli. Když to prochází našim obchodum se slevami, tak nevidím důvod, proč by to neprošlo zde.

2 0
možnosti
GB

G93e31j30z20a 61B75a74d94o

17. 10. 2019 10:32

Dělám v tom bussinesu už cca 20 let...porovnejte si až budete mít chuť a čas např. Bystřické pomazánkové máslo a jakýkoli privat label o polovinu levnější. Bystřická pomazánka 25% tuku,privat 80%smetany. Kdybyste měl kdokoli zájem jsem na beddy002@gmail.com. Těch věcí je daleko víc. A hlavně nejde o cenu!

0 0
možnosti
GB

G70e42j92z79a 41B92a59d71o

17. 10. 2019 10:27

Nic proti separátním párkům,ale u nás se napíše 65% strojně odděleného masa a německá legislativa píše 65% kuřecího masa. Tak asi tak. Lidi neblbněte a jezte co vám chutná!

1 0
možnosti
GB

G10e83j48z64a 57B71a62d40o

17. 10. 2019 10:24

Nesolené buráky 100g.,v Kauflandu 9,90 kč. Solené 500g.,cca 40kč.

0 0
možnosti
JZ

J24a88n 13Z88e26m41a45n

2. 10. 2019 13:00

Chtějí označovat jako zdravější potraviny i ty s umělými sladidly? Cyklamát je dnes už skoro ve všem.

0 0
možnosti
JD

Čím pak nás to firmy oblbují a myslí si že jim to lidi zbaští...že je to zdravější spíše je to pořád horší....

0 0
možnosti

Dobře jim tak, když zákazníky ojebávali tolik let Rv

1 0
možnosti
PK

Zdravější nikoho nezajímá. Cena je nejdůležitější!

0 2
možnosti
JS

Mno, cena? Hlavně zda to také chutná. Raději si připlatím, ale musí jít o kvalitu.

2 0
možnosti
LM

"To je strašný skok, reformulace většinou probíhají postupně, aby si stačil spotřebitel zvyknout"

Jo taaak on si spotrebitel musi zvykat, spotrebitel si musi zvykat na ty malo kvalitni produkty ktere spotrebitel, obzvlast ten cesky, chce protoze cesky spotrebitel je specificky... Tyhle fnuky potravinarskych magntu jsou opravdu dojemne...

4 1
možnosti
DU

Konkrétně co se týká cukru doporučuji shlédnout "The sugar film" tam se mimo jiné hovoří to takzvaném cukerném vrcholu kterého se výrobci snažídosáhntu u všech potravit........cukerný vrchol je hrnice kdy se láme tov že nám to chutná a nebo už to vnímáme jako přeslazené.je totiž vědecky dokázáno, že mám více sladké prostě chutná ale i to má určitou mez, tak že se stoupající mírou cukru v potravině stoupala i jeho prodejnost .......horní hranicí je pak právě cukerný vrchol, kdy je-li to více cladké to lidi zase kupují méně, protože jim to přijde přeslazené....výrobci zejména limobád a pod proto nechávali dělat studie kde je u jejich výrobku cukerný vrchol a sladili limonády právě tsně pod něj, z důvodu nejvyašší prodejnosti.

1 1
možnosti