- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
přišel jsem na možnost nechat si ty čtyry škopky nalejt do mé pěkné třílitrové konvice a jet s tím domů a tam to pěkně vyžahnout .....ale nevím, jestli pak není lepší si koupit v kaufu 10 třetinkovejch pšeničnejch Hooegardenů, vychladit je a žahnout taky - požiteček taky zaručen ..akorát by je mohli hodit do akce za 24,90 teď jsou drahý
Pšeničák od Primátora jste měl? Cena přijatelnější, chuť minimálně srovnatelná.
Kde jsem v poslední době byl, tak 10 už ani netoči.
Celkem logický vývoj. Dneska už má člověk i jiné zájmy než jít třikrát týdně do hospody a tam si dát 8 kousků. Lemtat slabé pivo po litrech je maximálně zábava "chudých," ostatní si radši dají jedno nebo dvě fakt dobrá piva, kde je dost chmele a silná chuť.
Doby před 35 lety a více, kdy borci udělali za večer i dvacet piv, jsou asi definitivně pryč... A kdepak jen třikrát v týdnu...
Spotřebitelé nepodporují drahá piva. Byli by sami proti sobě.
Záleží na tom, koho myslíte tím spotřebitelem.
Nevím jak Budvar, ale pivo v obchodech levné je.
Smutné je, že jde dolů kvalita. Čest výjimkám.
Pravda. Z velkých už ji drží jen dva produkty jednoho hráče.
No některá ta piva za 50+Kč se taky nedají vůbec pít. To je taky třeba dodat. Docela by mne zajímalo, jak to v některých těch mini pivovarech s hygienou. Kolikrát se mi stalo, že mi po některých spešl pivech bylo děsně blbě. Na druhou stranu, některá jsou však fakt o parník jinde, než ty velkopivovary.
Bodejď by jeden chodil do hospody, když tam je to samej vymatlanej fotbalovej odborník říznutej kandidátemna prezidenta. Dokonce ani o pivu se s nima mluvit nedá, tím spíš, že všude čepují jen ty děsný plzeňský ležáky
máte recht, mě by do hospody na fotbal, hokej atd nedostali, ani kdybych měl otevřenej účet...poslouchat ty kecy je za trest
Ono je to totiž tím, že hlavním zákazníkem českých velkopivovarů není Čech. Například Heineken si koupil české pivovary jen proto, že na východních trzích dají zákazníci přednost Starobrnu nebo Krušovicím před Heinekenem. Český trh ho vůbec nezajímá.
Taky od té doby, co ty nadnárodní koncerny koupili naše některé pivovary,produkují euromočky co se nedají pít ,viz třeba Březňák ,Klášter!