- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U benzinu je potřeba daň snížit a u nafty zvýšit. Nafta už začíná být opět příliš levná a to je chyba ....
Protože by výše uvedené opatření znamenalo více peněz do státního rozpočtu a zvyšování daňové zátěže obecnně není dobré (je škodlivé pro ekonomiku!), mohl by stát snížit jiné daně a nebo například umožnit podnikatelům odpočet dph i u osobních aut !
Zvýšení ceny nafty by zdražilo nákladní dopravu, která je ohrožená krizí a zvedla by ceny koncovým spotřebitelům. Takže na jedné straně by se prachy ubraly a na druhé přidaly to nedává smysl
naftu tankuju v Hradci posledních 14 dnů za 23,20.Se divim,asi tam jezdim tankovat sám,a ostatní se mi zdáte
a proč maj teda cestovky stále palivové přilatky a dopravci např.SA nezlevňují ???
Ono většina cestovek nevlastní letku, takže spíš je to otázka dopravců. Pokud ten jim nesníží cenu, tak proč by to cestovky platily ze svého...
Je zvláštní, že když na začátku roku drasticky zdražily některé potraviny v důsledku zvýšené celosvětové poptávky (rýže, obioloviny, těstoviny...), hned se kvůli tomu nadávalo na vládu a nesmyslně se to spojovalo se změnou DPH. Copak, že ti samí truhlíci teď vládě neděkují za levný benzín...?
sem zvedavej, kdy nekdo prijde s tim, ze je potreba zvednou spotrebni dan kdyz je ted benzin tak levnej
no on ted socan moc nekrici do sveta, ze se v parlamentu jeste nekde válí jeho návrh na snížení spotřební daně u nafty a benzínu z srpna 2008, treba kdyz ted vítr fouká jinak, preci jen zacne chtít zase uplne opačně zvedat, inu. "Kam vítr tam, parou-back!"
parobek přece tvrdil že tu lidi nemají co jíst, tak nacopak benzín?
před tejdnem byl za 23,70 Kč
....v Makru.... takze 98cka v kvalite 91cky kdekoli jinde dobra volba ti povim