Regionální balíček limonád s netradičními příchutěmi od firmy Jones Soda | foto: www.jonessoda.com

Limonáda s příchutí krocana? V USA hit podzimu

  • 7
Výrobci limonád se předhánějí, kdo dříve přijde s novou netradiční příchutí svých produktů. Mílovými kroky jim teď v konkurenčním závodě utíká svérázný Američan ze Seattlu, který své sodovky ochucuje štávou z krocana nebo fazolemi.

Voda s příchutí krocana je hitem letošního podzimu, napsala agentura Reuters. Krocan je totiž tradičním pokrmem na Den díkůvzdání, který Američané slaví na konci listopadu.

Majitel a šéf společnosti Jones Soda Peter van Stolk doufá, že stejný úspěch zaznamená i s další novinkou, tentokrát zaměřenou na milovníky ryb. "Má to příchuť a vůni uzeného lososa," přibližuje svůj nový projekt.

Van Stolk si dobře uvědomuje, že speciální výrobek si žádá také zvláštní uvedení na trh. Proto se rozhodl prodávat svoje výrobky v balíčcích po třinácti dolarech.

Navíc svoje portfolio diverzifikoval podle preferencí spotřebitelů na "Regionální" a "Národní".

Regionální balíček vychází z oblíbených pokrmů obyvatelů Seattlu a okolí. Obsahuje limonády s příchutěmi "brokolicový rendlík", "kukuřičný klas", "krocan se šťávou", "dýňový koláč" a "paštika z uzeného lososa". 

Jiná kombinace čeká na ostatní Američany. Jejich balíčky budou obsahovat sodu "růžičková kapusta se šunkou", "brusinková omáčka", "krocan se šťávou", "bylinková nádivka", a "dýňový koláč".

Všechny peníze z prodeje netradičních limonád půjdou podle internetových stránek společnosti na charitu. Proto Van Stolk doufá, že se jich prodá víc, než kdyby měl zisk plynout jeho firmě. Sám uznává, že jeho produkty jsou téměř nepoživatelné. Na otázku agentury Reuters, jestli mu jeho lososová limonáda chutná, odpověděl: "Ještě jsem nedopil jedinou lahev. Prostě to nejde."