Legendární reklama na Kofolu se poprvé výrazně mění. Letos má nový konec

  • 118
Reklama na Kofolu se „zlatým“ prasátkem dostala v letošním provedení nový konec. Pointa se tak od setkání s živým prasetem přesunula k duchu Vánoc a tomu, že prasátko může spatřit každý. Je to poprvé, co se slavná vánoční reklama za posledních šestnáct let výrazněji změnila.

Kdo by neznal dnes již tradiční vánoční reklamu na Kofolu. Otce s dcerou, které za drobné pytlačení ve spotu vytrestá setkání se živým „zlatým“ prasátkem, na televizních obrazovkách vídáme již od roku 2003. Reklama, natočená poblíž Mladé Boleslavi, se pro mnohé stala symbolem Vánoc.

I proto ji značka používala každý rok. Měnil se pouze její závěr – každou zimu lákala na novou sezonní nabídku. Tu však letos z reklamy marketingové oddělení firmy úplně vypustilo. Naopak se rozhodlo ke spotu dotočit nový konec, který mění pointu příběhu.

„Naše Zlaté prasátko patří už neodmyslitelně k Adventu,“ uvádí Lucia Tarbajovská z Kofoly. „Je rodinným stříbrem kofolích kampaní a není tedy důvod ho měnit. Dát starému příběhu ale nový impuls jsme vnímali jako velkou výzvu a těšíme se na reakce spotřebitelů,“ dodává. Kampaň firma spustí 23. listopadu.

Poselstvím nové varianty příběhu je to, že zlaté prasátko může vidět každý. Stačí jen pohlédnout ke hvězdám. Pokud se totiž správně pospojují hvězdy v souhvězdí Velké Medvědice, vznikne překvapivě přesný jednoduchý obrázek prasete.

Na první pohled se může zdát, jako by byl nový závěr natočen již před šestnácti lety, a firma ho v původní verzi jen vypustila. „Při postprodukci letošní dohrávky jsme postupovali tak, aby její výsledná podoba co nejvíce odpovídala době, kdy vznikl původní spot,“ říká David Suda, kreativní ředitel studia WMC Grey, které klip vyrábělo.