- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No co. Většina náctiletých lemtá tyhle lomcováky. Tak RB tomu jde naproti. Být před konkurencí o krok dál.
Já jsem pořád nepochopil ten trend, kdy mám na sobě nosit reklamní poutač nějaké značky (v tomto případě Red-Bull) a ještě za to platit několik set korun. Jako reklamní dárek bych to tričko chápal, nebo za symbolický poplatek třeba 50,- protože nějakou užitnou hodnotu to přeci jen má. Ale proč by tričko vyrobené v Číně (výrobní cena cca 8 korun, velkoobchodní cena 20 korun, + marže, +daň) a opatřené reklamou mělo prodávat za víc než řekněme 100,- mi prostě uniká...
Super názor... Nejlepší jsou pak ti namachrovaní degeni s trikem DG a jim podobní
No a další v řadě má být v hračkářství otevřena nová prodejna dětského oblečení řetězce Beate Uhse ...
A už připravují další vložené obchody - Marlboro a Jack Daniels, ale nebojte prodávat cigarety a alkohol nebudou :-).
Hodně ale zaspali výrobci piva. Mládež pije energetické nápoje opravdu hodně a nepřestane s tim ani po dovršení 18 let. Naše generace pila pivo, tahle už nebude... Všimli jste si, že v hospodách už jsou obvykle jen starší lidi? Celá kultura hospod u nás brzy skončí, nebude o ně zájem.
Nektere deti piji ochucene nealko pivo. Celkem jim to chutna.
Pardon, to patri ke komentu nize. No tak hlavne ze tu nabizeji premium za penize, ale aby sel komentar upravit, pripadne smazat tak to lupu ani nenapadne, ale ta ty jejich slavne icka Vam to smazou
Utocit s tim jejich svinstvem uz na male deti je pekna prasarna
Jalym svinstvem?Cetl jste clanek?Oni tam energeticke napoje prodavat nebudou