Filip Černý

Filip Černý | foto: Filip Černý

Firmy řeší jen techniku, ne dopad domácí práce na lidi, říká expert

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Práci na home office a způsob, jakým ji zaměstnanci zvládají, ovlivňuje i firemní kultura. Podle Filipa Černého, který se na ni specializuje, přitom čeští manažeři častěji spíš řeší technické vybavení než psychiku svých podřízených. „Důležité je správně nastavit pravidla,“ říká v rozhovoru pro iDNES.cz.

Můžete krátce definovat firemní kulturu?
Jedná se o schopnost firmy adaptovat se na externí podmínky na trhu tak, že jí to přináší konkurenční výhodu. Lidé si často myslí, že se kultura týká pouze toho, jak se lidé ve firmě mají. To není pravda. Dá se to vyjádřit i metaforicky. Firemní strategie jsou cihly a firemní kultura malta. Management tyto dvě věci často neumí propojit dohromady, proto 75 procent strategií, akvizic či fúzí končí nezdarem.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se