- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na dálnicích škodí auta ze všeho nejméně. Nákladní doprava by měla platit mýto všude (pak by samozřejmě musel být výběr satelitní). Ze stejného důvodu by potom měly být zrušeny dálniční známky pro osobní auta (nemají žádné logické opodstatnění) a případný výpadek v rozpočtu by mohl být kompenzován zvýšením spotřební daně z phm.
Ty si asi upad na hlavu!? Vyšší daně z phm???? Teď už to dělá víc jak 50% ceny!!!
Jsem obecne proti tomu, aby se stat vmesoval do volneho pohybu kapitalu, zbozi a sluzeb, ale tak nejak pocitove me pripada, ze o mytne by se mel starat sam stat jako hospodar a nenechavat soukromy sektor vybirat za nej dane.
Tak teď je to záhada: když údajně zaplacený Šimonovský podepsal s Kapschem tak tvrdou smlouvu, že možná bude muset Kapsch státu doplácet ze svého do 95% To by asi byla špatná korupce.
A jen tak mimochodem: zkuste smlouvu, kde bude garance 95% výběru nabídnout dodavateli "satelitního mýta". Zbledne, zezelená a pak v hrůze prchne pryč. Protože o takových číslech si zatím nemůže nechat ani zdát...
Proc spatna korupce? Kdyz to tak pekne podepsal, ze si to bude kontrolovat Kapsch kde chce on, tak staci poslat kontrolory aby useku kolem brany venovali zvysenou pozornost a je to doma. Problem je asi v panu profesorovi Moosovi, vypada to ze jako jeden z mala na uplatky nehraje.
Jen tak mimochodem uspesnot nemeckeho satelitniho myta byla v roce 2006 99.75%, a presne podobna garanci ve smlouve maji.
neni to divny, ze Kapsch a stat jedou napul? Normalni by mi prislo tak 1:5
Soudruh Moss jen lobuje za satelitni vyber myta. Kdyby tomu tak nebylo, tak se nesnazi vypoustet podobne neoverene informace.
ANO, pan Moos lobuje. Proti ŘSD, Ministerstvu a dalším mám pan Moos totiž dva fakt hloupé handicapy. 1) tomu opravdu rozumí 2) v tom s nimi zřejmě nejede
(Kapsch věří, že mýto vynáší stejně jako na začátku roku.)