Diskuze
ČEZ postaví v Česku 125 dobíjecích stanic. V provozu budou za dva a půl roku
Děkujeme za pochopení.
F62r37a58n19t19i68š97e48k 36N24á61v35a24r46a
A pak nám bude Pekárková z TOP01 vysvětlovat jak na členství v EU vyděláváme, že jsme čistí příjemci.
Je tedy ne.
Z31b75y51š89e68k 14Š71v28e30c
Evropská unie, stát i soukromé firmy pumpují stovky milionů korun do výstavby nových dobíjecích stanic.
Kdo zaplatí dotace do výstavby nových dobíjecích stanic?
Kdo zaplatí ČEZu vlastní podíl investice do výstavby nových dobíjecích stanic?
Odpověď je jediná a společná: Běžný a především nemajetný odběratel zákazník.
Nemajetných odběratelů a zákazníků je mnohem více než bohatých a zazobaných, keří si pořídí eletromobil. Chudí dotují majetné.
O90n40d78ř12e19j 47L97o76š29o49t97h
Já bych asi EV v garáži u domu neparkoval ani nenabijel.
Abych nedopadl jak teď ten pán v Americe, kdy mu Kona zaparkovaná v garáži explodovala a zbourala půlku domu.
J57o54s69e13f 17Z84e24m81a74n
125 dobíjecích stanic :-) Jako plivnutí do moře je to hezké. Jenže čerpací stanice je každých pár kilometrů a pořád u ní někdo stojí. Přitom natankovat je potřeba tak jednou za měsíc. Dobít elektromobil, i kdyby jeho akumulátory měly oproti dnešku dvojnásobnou kapacitu, bude potřebné při podobném nájezdu každý den. Takže dobíjecích stanic bude potřeba ...... A skoro každý bude potřebovat nabít večer, když přijede z práce. Když si dobíjecí místa zřídí majitelé rodinných domů sami, tak zase rychle dojde na dimenzování rozvodné sítě, která na potřebný příkon není stavěná. Při masovém rozšíření elektromobilů to neunesou ani trafostanice. Vlhké sny euroekologů se zkrátka odkládají ..... Naštěstí. Tuny lithia na recyklaci, to bude teprve ekologie. A až se pár metráků lithiovek někde čelně srazí, tak to zase bude parádní podívaná, když se pár článků šlusne.
M34a12r95t94i47n 35K89a15r37á45s28e47k
Tak bezne dneska prodavane elektroauta (a ty co jsou v planu ne nejblizsi roky) maji dojezd 300-400km (drazsi tesly i vice), to je pri beznem jezdeni tak na dobijeni jednou za tyden.
Jinak domaci nabijeni realizujete v pohode vykonem 2kw pres noc (v noci je obecne nejslabsi odber, takze se sit orpavdu nezhrouti, naopak nebude tak moc nutne komenzovat vypadek spotreby v noci), oproti tomu bezny elektrokotel v rodinnem domku ma 10 - 20 kilowatt, tepelne cerpadlo 2-5kw ....
Jinak auto je z pohledu site v zasade idealni spotrebic - potrebuje nabijet pravidelne a staci i mensi vykon, nevadi mu vypnuti pres HDO - jako takove je jeste mnohem lepsi pro rizeni site nez elektricke primotopy (ty pul roku jsou vypnute), a jak asi vite, ten kdy ma elektro primotop diky tomu plati za elektrinu cca polovinu oproti beznym tarifum ....
J44i17ř66í 77V40a65n87k
EU a její dotace jsou zlo ,pokud se na dotaci vztahuje příspěvek je daný produkt náhle 3-7 násobně dražší než byl a o smyslu dané investice můžeme jen dlouze polemizovat.Hlavně že se uměle zaměstná plno lidí co dotace schvalují a řídí a aby tento proces byl co možná nejsložitější.
J10a38n 47B41l85a25n88a
.......125 dobíjecích stanic........ kolik aut za den dokáží obsloužit? V ČR je registrováno cca 5 700 000 osobních aut
H43o82n64z83a 57V91a48c83e31k
Státní správa to už příkazem dostala a taky na to vesměs kašlou
K60a23t47k12a 35K76o28c36u80r46o86v69á
A proč si nedat auto normálně v noci do zásuvky v garáži? To je tam jiná elektřina?
J20a78n 58S59t83e66h54l61i37k
Tak na tu elektřinu pak dají spotřební daň stejně jako na foslilní paliva. Stát si nemuže dovolit vypadek na spotřebních daních.
A počítejte také s tím že dvě třetiny národa bydlí v paneláku . Na víkend odjedou na chalupu kde tedy mají tu garáž
M56a90r21t76i43n 57P11e14l51a45n97t
To je vtip, ČEZ, zrůdná arogantní téměř státní firma dostává dotace na nabíjecí stanice, kde bude prodávat svou elektřinu. Na to není co říct.
V18í29t 33H13r16u33b73e34š
Fascinuje mě jak samozřejmě všichni pracují s průměrným najezdem. Když někdo v průměru nejede 50km denně tak nelze dimenzovat nabíječku na tento nájezd. Klidně to může znamenat že ten člověk jezdí do práce v MHD a daně kilometry ujede o víkendu. A o víkendu bude mít vyšší nájezd každý druhý.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!