Technologie mění gastrobyznys. Pod tlakem se zrychlilo vyřizování objednávek i placení. | foto: Anna Vavríková, MAFRA

Digitalizace mění i gastrobyznys. Křídou popsaná cedule před hospodou nestačí

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Gastrobyznys dostal v době pandemie velmi těžký zásah. Každé ohrožení v sobě ale skrývá i příležitost, a přesně to se v uplynulém roce naplno projevilo. Celé odvětví gastro se v oblasti digitalizace posunulo o mílové kroky dopředu. Digitalizace a automatizace tak odbourává chybovost, šetří čas i náklady a personálu zbude více času na hosta.

„Už loni v létě po první uzavírce se jasně projevilo, že podstatně lépe koronavirovou situaci zvládaly podniky, které využívaly digitální technologie. Nejdůležitější byla komunikace se zákazníky v internetovém prostředí a zvládnutí interních procesů pomocí chytrých technologií,“ říká ředitel pokladního systému Dotykačka Petr Menclík.

Covid popožene stejně jako u restaurací digitalizaci taky u letošních venkovních akcí, které se začnou organizovat po rozvolnění.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se