- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za prvé - v okamžiku výskytu většího množství elektromobilů, než malé, stát nedopustí výpadek spotřební daně za klasické pohonné hmoty a dobíjení ihned zkomplikuje a patřičně zdraží, a za druhé - za to, po čem jezdíme, se ani nedá dálnicí nazývat !!! Není-li průjezdná bez jediného stavebního omezení celá, pak by se na D1 rozhodně nemělo platit !!! Pokud vidíte televizi, která sice má zvuk, ale nemá obraz, koupíte si ji jako televizi ?!?
Zkuste někdy vystrčit hlavu za hranice... stojí se všude. Německo, Itálie, všude. Všude se totiž musí opravovat.
Ze se nepodiva, jak to dopadlo na severu... Statni kasa prijde o penize a lidi nemaji kde dobijet. Nikdo neresi infrastrukturu. Dekujeme, bude lip...
Infrastruktura poroste ruku v ruce s množstvím aut. Když začínaly benzínový auta, benzín se prodával v drogerii. Nabíjecí místa přibývají, lidí mívají dobíjení často doma. Stát ale bude muset radikálně zesílit celostátní rozvod. Pokud každá domácnost bude mít elektro auto, které se bude s každou noc nabíjet s příkonem v desítkách kilowattů, tak to ve stávající infrastruktuře prostě nepůjde.
Elektromobil je přece auto do města, tak proč ho zvýhodňovat v prostředí pro něj naprosto nevhodném? Navíc úspora dálniční známky ve srovnání s téměř dvojnásobnou pořizovací hodnotou mi přijde jako špatný vtip.
Myslím, že máte trochu zkreslené představy o cenách, poskládejte si v konfigurátoru stejný model se stejnou výbavou, jen spalovacím motorem a nebudete dál jak 100000 od ceny elektromobilu. Srovnávat auto s nadstandardní výbavou s Fábií junior je myslím trochu mimo.
Mne se libi anglicky pristup a to je sleva z koupe noveho elektromobilu. Napr. u Bmw i3 Vam da stat slevu 5 000 liber, a to nepocitam, kdyz Vam da slevu dealer. Ceska verze je neplaceni dalnicni znamky, fakt na urovni...
Nějak se zapomíná na letecký provoz.
A to je právě špatně milé děti Taková vozidla jsou právě potřebná na ty malé české silničky a vesničky... a zdarma by to měly mít ty smradlavé příšery aby nás tolik neobtěžovaly...
Navíc skoro neplatí povinné ručení - mají zcela samostatnou mini-sazbu
Muzete s tema elektromobilama uz konecne dat pokoj?
Pane, to je hlava... A já myslel že jediný smysl mají elektromobily ve městech. Teď je mi jasné, že jsou nejlepší dopravní prostředek na dlouhé cesty po dálnicích. Jen jsem nějak nezaznamenal zlepšení dojezdu a rychlosti nabíjení... To se v té politice neděje nic zajímavějšího, že musíte psát o takových nesmyslech?
A to jste odvodil jak? Snížení nákladů na provoz je motivace k pořízení, nikoliv k tomu kde s tím bude člověk jezdit.
Navíc mně baví jak někteří lidé řeší dojezd v zemi, kde nejdelší dálnice má 200km a průměrný nájezd os. automobilu je menší jak 10Mm/rok což vyjde na jedno nabití týdně prakticky pro jakýkoliv elektromobil, který se u nás dá pořídit.