ilustrační snímek

ilustrační snímek | foto: CzechTourism

Přijeďte do Česka. CzechTourism loví v Německu turisty, dá na to miliony

  • 12
Státní agentura CzechTourism spustila v Německu kampaň, ve které láká německé turisty na lázeňské a městské pobyty v České republice. Bude trvat během tří podzimních měsíců a agentura na ni vyčlenila celkem šest milionů korun.

Kampaň cílí především na obyvatele příhraničních spolkových zemí Sasko, Bavorsko, dále třeba Berlín či Durynsko, odkud podle průzkumů přijíždí do ČR přes 80 procent německých cestovatelů. Agentura to uvedla v tiskové zprávě.

Turistů v Česku dál přibývá, davy válcují přírodu. Kde je volněji

Zájemce o lázeňskou dovolenou bude reklama podle ředitelky zahraničního zastoupení CzechTourism v Německu Markéty Chaloupkové oslovovat například v čekárnách u lékaře, v nejčtenějších saských novinách nebo veřejnoprávním rozhlase. Na městské turisty bude podle ní mířit propagace v digitálních podsvícených venkovních vitrínách nebo online reklama.

Do České republiky přijíždí z Německa nejvíce zahraničních návštěvníků vůbec. V roce 2019 to bylo více než 2 miliony lidí. Na podporu příjezdů německých turistů pořádá CzechTourism také individuální a hromadné novinářské cesty s různou tematikou jako karavaning, cykloturistika či kulturní život v českých městech.

„I přesto, že letní dovolenou trávili Němci hlavně u moře, při rezervaci podzimních dovolených má Česká republika velkou šanci vrátit se do popředí jejich zájmu. Tomu má napomoci i aktuálně spuštěná kampaň německého zastoupení agentury CzechTourism, která vyzývá návštěvníky, aby přijeli zažít Česko jako nikdy předtím,“ uvedla agentura CzechTourism ve své tiskové zprávě.

Tibet se stává cestovatelským hitem, turistů bude víc než místních

Online kampaň na podporu příjezdového turismu běží současně v Německu, Polsku, Rakousku, Slovensku, Nizozemí, Maďarsku a Ukrajině, a to s rozpočtem 8,7 milionu korun.

Ve spolupráci s marketingovou organizací hlavního města Prahy Prague City Tourism v Německu, Polsku, Nizozemsku a Belgii agentura už dříve spustila kampaň s názvem V Praze jako doma, která má přivést zahraniční cestovatele do Prahy.

V tuzemských hotelech, penzionech a kempech se ve druhém kvartálu letošního roku podle České statistického úřadu ubytovalo 1,6 milionu hostů, meziročně je to nárůst o 51,3 procenta. Nejvíce hostů přijelo z Německa, a to 57 000. Oproti minulému roku se jejich počet zvýšil o 14,5 procenta. Za loňský rok statistici evidovali 814 000 německých návštěvníků.

,