VÝSLEDEK VÝZKUMU SI PROHLÉDNĚTE ZDE
Tím, co si Češi o bankách myslí, se zabýval i průzkum ČSOB a iDNES. "Včera jsme zveřejnili výzkum vzorku 24 tisíc klientů, kteří to vidí ve stejném světle. S kvalitou jsou spokojeni, ale uvítali by pokles cen," dodal Sladkovský.
"Dávám Vám za pravdu, že obsluhou, způsobem, jak se v bankách chováme, si musíme stejně jako jinde v ekonomice předcházet klienta. Povýšenectví nebo arogance není a nebude u nás tolerovaná," odpověděl jednomu ze čtenářů.
Finanční ústavy se brání, že hlavním podnětem k vysokým poplatkům není snaha "vyždímat" klienta, ale fakt, že zkrátka nemají možnost vydělávat na něčem jiném.
Na západě jsou podle bank běžné například poradenské služby. Ty se ale například v Česku poskytují za velmi nízkou cenu, nebo zcela zdarma.
Sladkovský působí v ČSOB od roku 2001. V současné době má na starosti bankovní produkty pro fyzické osoby a malé a střední podniky. Vystudoval ČVUT v Praze a získal titul MBA na francouzském institutu INSEAD.