- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chtěl bych dodat, že MHD v Budějcích se dostává na republikou špičku. Od generelu MHD se služby výrazně zlepšují a konečně začíná fungovat na velkoměstském formátu. A čipovou kartu bych zavedl tehdy pokud kromě kupónu MHD by se mohla používat v knihovně, používat i jako pro placení jednotlivého jízdného u různých dopravců v kraji, rezervovat si místo na představení v divadle a v kině přes internet... velmi dobrou inspirací by mohla být Plzeňská karta, více info zde: http://www.plzenskakarta.cz/pouziti-a-vyhody/plzenska-karta-pro-verejnou-dopravu.aspx
Vzhledem k tomu, že pan Čejka pracuje v JIKORDu (Jihočeský koordinátor dopravy), který má na starosti veřejnou dopravu v Jihočeském kraji, bych to tohoto pána vůbec nedoporučoval na tento post. Důvody jsou docela jednoduché: JIKORD neustále škrtá spoje, ruší železniční spoje. V současné době díky JIKORDu nejsou v provozu již 2 železniční tratě a to trať č. 193 Netolice - Dívčice a trať 192 Týn nd Vltavou - Číčenice (nejsou na nich objednány osobní vlaky), dále došlo k výrazné redukci vlaků na páteřní trati č. 220 v úseku Tábor - České Budějovice a v úseku Veselí nad Lužnicí - České Budějovice jede ve všední dny v tomto směru celkem 3 osobní vlaky v opačném směru pak celkem 4 osobní vlaky! Takže aby jsme se pak vůbec po Budějcích svezli trolejbusem!
Pan kandidát pravděpodobně MHD nikdy nejel. Zvláště ve špičce.