- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vážený pane řediteli,
jako téměř třicetiletý pravidelný pacient lázní Aurora Vás vítám do funkce a s velikým nadšením jsem si přečetl článek.
Jako předchozí těžký kritik bývalého ředitele pana Kramárika Vás musím ale hned zkraje upozornit, že situace v lázních je podstatně vážnější, než uvádíte.
Váš článek mě zastihl na dovolené na Krétě a proto se omlouvám za několikadenní zpoždění mé reakce. Chtěl jsem se ihned rozepsat ze svého pohledu, jaké kroky je třeba činit ale věc jsem nakonec promyslel tak, že v nejbližší době napíši dopis přímo Vám na adresu do lázní.
Co Vám musím říci hned, je mé doporučení se ihned spojit s novou třeboňskou koalicí v čele s panem ing. Váňou, společně probrat zejména situaci s novými investicemi Aurory i Berty, a ne se rozhodnout hned, jak říkáte, že každý den je ztráta. Zde se ztratilo 3,5 roku, tedy nějaký další den už není problém. Navíc jsou lázně po kompletní rekonstrukci ubytování, služeb i balneo - to už přes 10 let - ale komplex vypadá dobře. Zato jsou lázně v totální morální devastaci a je vůbec otázkou, zda se tento kolos podaří postavit znovu na nohy. Myslím a opakuji morálně!!!!! Prvním krokem je stabilizovat otřesený personál, lidem, kteří to přežili nabídnout perspektivní pokračování práce. Zatím mám ale informace, že prvním Vašim krokem, či Vašich podřízených bylo snížení platů, o reakci asi nemusím mluvit. Dále bude třeba oslovit odešlé či vyhozené odborníky - rehabilitační pracovníky, servírky, pokojské a další
funkční personál a nabídnout mu adekvátní práci. Pozitivně hodnotím Váš názor, jakou klientelu do lázní dostat, rozdělení mezi pojištěnce a samoplátce, velice vítám Váš náznak oslovit řadové občany ke kondičním rehabilitačním pobytům, či důsledné sledování všech pacientů a tyto v případě pozitivní reakce na léčení s mimořádnou další výhodou znovu oslovit. Ale více tedy v mém dopisu přímo na Vás.
Děkuji a těším se na spolupráci.