Diskuze

Chceme rozšířit spektrum procedur, říká nový šéf třeboňských lázní

Vilém Kahoun nahradil od září na pozici jednatele Slatinných lázní Třeboň Milana Kramárika. Dohlížet bude mimo jiné na nově podepsanou velkou rekonstrukci Bertiných lázní za zhruba 137 milionů korun. Zároveň by chtěl přitáhnout klienty lázní, kteří raději využívají zařízení v Německu či Rakousku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Vážený pane řediteli,

jako téměř třicetiletý pravidelný pacient lázní Aurora Vás vítám do funkce a s velikým nadšením jsem si přečetl článek.

Jako předchozí těžký kritik bývalého ředitele pana Kramárika Vás musím ale hned zkraje upozornit, že situace v lázních je podstatně vážnější, než uvádíte.

Váš článek mě zastihl na dovolené na Krétě a proto se omlouvám za několikadenní zpoždění mé reakce. Chtěl jsem se ihned rozepsat ze svého pohledu, jaké kroky je třeba činit ale věc jsem nakonec promyslel tak, že v nejbližší době napíši dopis přímo Vám na adresu do lázní.

Co Vám musím říci hned, je mé doporučení se ihned spojit s novou třeboňskou koalicí v čele s panem ing. Váňou, společně probrat zejména situaci s novými investicemi Aurory i Berty, a ne se rozhodnout hned, jak říkáte, že každý den je ztráta. Zde se ztratilo 3,5 roku, tedy nějaký další den už není problém. Navíc jsou lázně po kompletní rekonstrukci ubytování, služeb i balneo - to už přes 10 let - ale komplex vypadá dobře. Zato jsou lázně v totální morální devastaci a je vůbec otázkou, zda se tento kolos podaří postavit znovu na nohy. Myslím a opakuji morálně!!!!! Prvním krokem je stabilizovat otřesený personál, lidem, kteří to přežili nabídnout perspektivní pokračování práce. Zatím mám ale informace, že prvním Vašim krokem, či Vašich podřízených bylo snížení platů, o reakci asi nemusím mluvit. Dále bude třeba oslovit odešlé či vyhozené odborníky - rehabilitační pracovníky, servírky, pokojské a další

funkční personál a nabídnout mu adekvátní práci. Pozitivně hodnotím Váš názor, jakou klientelu do lázní dostat, rozdělení mezi pojištěnce a samoplátce, velice vítám Váš náznak oslovit řadové občany ke kondičním rehabilitačním pobytům, či důsledné sledování všech pacientů a tyto v případě pozitivní reakce na léčení s mimořádnou další výhodou znovu oslovit. Ale více tedy v mém dopisu přímo na Vás.

Děkuji a těším se na spolupráci.

0 0
možnosti