Diskuze

Nejtěžší je domluva s řidiči kamionů z Rumunska, říká operátor z linky 112

Do práce na nově vznikající krajské tísňové lince 112 se Martin Hölcl přihlásil mezi prvními adepty. „Řekli nám, že budeme do pěti let vyhořelí. A já už jsem tu patnáct let. Někdo to zabalí, někdo vydrží,“ říká jednapadesátiletý muž.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Lidi, kteri pomahaji zachranit zivoty, u mne maji vzdy velke PLUS.

0 0
možnosti
Foto

Nerozumím tomu proč z linky neudělají skutečně centralizované pracoviště, kde bude sedět spolu záchranka, hasiči i policie (někde to tak už je). Tohle, že hasič zjistí, že je to problem pro záchranku a přepošle hovor na 155 je zbytečné zdržování navíc. Proč si držíme národní čísla a nezavedené jenom 112?

0 0
možnosti
MK

Btw - vůbec nechápu, proč operátoři 112 musejí zjišťovat složitě místo události... Proč to není zařízené tak, aby operátor automaticky viděl GPS souřadnice mobilu co mu volá??? JSme v 21. století!!!

7 1
možnosti
Foto

D64a12v27i14d 37R71i76e79s62z

30. 3. 2018 14:44

Co kdyz ten mobil GPS nema?

3 2
možnosti
JR

J59a30k62u80b 43R37o74u28s

30. 3. 2018 14:04

Mám pocit, že právě řidiči z Rumunska u nás zároveň nejčastěji způsobují nehody, na to jak málo jich tu jezdí.

0 4
možnosti

P38e23t43r 21Š92e81n85e12l

30. 3. 2018 14:19

Loňskou zimu jsem byl svědkem, jak pomatený rumunsky řidič kamionu vjel na silničku procházející lesem mezi Loučnou pod Klínovcem a silnicí vedoucí do Kovářské. Docela sranda....jelito...

0 2
možnosti
MK

Zlaté časy, kdy jste se dovolali na okresní centrálu, jejíž dispečeři znali okres do posledního kamene. Věděli, jak v které obci fungují dobrovolní hasiči a jak rychle se seběhnou. A zvládali to i bez počítačů.

Dneska si spoustu věcí dohledají, ale detailní znalost místopisu kraje nebudou mít nikdy takovou jako za okresních časů. Takže se stává, že v noci budí velitele SDH, aby jeli něco hasit na druhý konec okresu. (Než se seběhnou a dojedou tam, tak nebude co hasit)

Druhou komplikací je GPS lokalizace aut a kamery ve vozidlech IZS, které spíš než k pomoci bohužel slouží k buzeraci. Dispečer, který na daném místě v životě nebyl, musí upozorňovat (a znervózňovat) řidiče, který to město zná jak své boty, že sjel z trasy vypočítané dle PC a jede jinudy, třeba kvůli překážce, nebo je to rychlejší a bezpečnější. (Znáte ten jev z navigací, který Vám vypočítá šílenou trasu jenom proto, že lehčí by byla o 15 sekund delší)

5 5
možnosti
PM
MN

upřimně řečeno.. oni ti kamioňáci poslední dobou si myslí, že jsou bohové... dříve tam byla elita.. dneska to dělá hromada i nekamioňáků jen z důvodu peněz.. a tím tu vlastně začne brečení nad penězi.. moje máma v Tescu nemá žádnou dietu a má jen plat a pracuje i 12 hodin denně. Vy máte dietu a furt to je příjem, který je jen šikovně osvobozený od daní ( a že vás dle statistik má 63% exekuce a na dietu vám ex nešáhne). A rozdíl je v tom, že moje máma nebrečí na penězi a má sotva polovinu vaší mzdy. A zodpovědnost.. to si taky vynechte.. tu má nějakou každej a způsob vašeho vyjadřování na soc sítích o ježdění dostatečně vystihuje na co si někteří hrajou.. omlouvám se skutečným řidičům kamionů co tu práci berou ,že taková je a nehýkaj nad neštěstím

3 5
možnosti
JK

J19a70n 64K27r19a76l

30. 3. 2018 13:06

Skutečným kamionaku je do 30% a i to jsem možná přehnal....

0 3
možnosti
JM

J23a93n 20M49a30l30ý

30. 3. 2018 12:23

No a ty obranné složky u Atlantiku jste teda aktivovali nebo ne?

28 0
možnosti
TP

Ano Letadlová loď CNS Masaryk vyplula společně s fregatou a ponorkou co kotví na Lipně. Plují plnou parou ke svému cíli.

19 0
možnosti