Diskuze

Jindřichohradecká úzkokolejka osiří, místo „hašišbedny“ vyjede autobus

Jindřichohradecké místní dráhy, které provozují vlaky na úzkokolejce a podaly na sebe insolvenční návrh, nasadí od pondělí místo vlaků autobusy. Firmě totiž v neděli vyprší platnost osvědčení o bezpečnosti provozovatele dráhy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Položme si klasickou otázku (a možná v příštích letech najdeme i odpoveď) - Cui bono, v čí prospěch ? :-P

0 0
možnosti

Je to jen další oběť tažení proti lokálkám. Někdo z toho profit mít bude

0 1
možnosti

Kde je Šatava a Hruška ? Za nich vše fungovalo bez problémů !!!

2 1
možnosti

Tak snad neskončí ve šrotu.:-(

3 0
možnosti

M67a77r65e23k 30A83b94s84i46k

30. 9. 2022 12:43

Společnost o osmdesáti lidech není firmička, ale solidní zaměstnavatel. A od něj se očekává, že bude mít nějakého finančně gramotného ředitele. A když mám dluh 160 mega a na dotacích si myslím, že mám 105 mega, tak stále někde chybí 55 mega.

Takže chyba je poměrně jasná!

7 0
možnosti

dlužila 160,7 milionu korun - to je tedy síla, družit někomu milióny třeba za naftu.

Kraj Vysočany má blokované miliardy ve Sberbanky. Tak opravdu si nemůže "vyskakovat" a dotovat turistickou lokálku, musí šetřit, než lidé Sberbank splatí úvěry a tím by se tyto peníze mohly vrátit klientů.

Jinak ti turisté, na kole se celá trať od severu k jihu dá projet asi za 2 hodiny. Na elektrokole ještě dříve.

2 9
možnosti

Vysočina dělala problémy vždycky. Jenže bývalý management se s ní uměl dohodnout. Ten současný má sociální inteligenci někde mezi dřevorubcem a hlídačem parkoviště. :-) Nemám na mysli IQ, ale tupou aroganci. Se Sberbank to přímo nesouvisí, problém eskaluje řadu let.

3 0
možnosti
Foto

Zlatej Šatánek, tenhle kindermanagement to dovedl do konců...

1 0
možnosti

autobusová romantika... a to pouze pokud seženou řidiče... Rv

6 0
možnosti

To je tak,když se pitomci začnou mezi sebou hádat,odskáčou to vždycky turisté!

4 0
možnosti