- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Položme si klasickou otázku (a možná v příštích letech najdeme i odpoveď) - Cui bono, v čí prospěch ?
Je to jen další oběť tažení proti lokálkám. Někdo z toho profit mít bude
Kde je Šatava a Hruška ? Za nich vše fungovalo bez problémů !!!
Společnost o osmdesáti lidech není firmička, ale solidní zaměstnavatel. A od něj se očekává, že bude mít nějakého finančně gramotného ředitele. A když mám dluh 160 mega a na dotacích si myslím, že mám 105 mega, tak stále někde chybí 55 mega.
Takže chyba je poměrně jasná!
dlužila 160,7 milionu korun - to je tedy síla, družit někomu milióny třeba za naftu.
Kraj Vysočany má blokované miliardy ve Sberbanky. Tak opravdu si nemůže "vyskakovat" a dotovat turistickou lokálku, musí šetřit, než lidé Sberbank splatí úvěry a tím by se tyto peníze mohly vrátit klientů.
Jinak ti turisté, na kole se celá trať od severu k jihu dá projet asi za 2 hodiny. Na elektrokole ještě dříve.
Vysočina dělala problémy vždycky. Jenže bývalý management se s ní uměl dohodnout. Ten současný má sociální inteligenci někde mezi dřevorubcem a hlídačem parkoviště. Nemám na mysli IQ, ale tupou aroganci. Se Sberbank to přímo nesouvisí, problém eskaluje řadu let.
Zlatej Šatánek, tenhle kindermanagement to dovedl do konců...
autobusová romantika... a to pouze pokud seženou řidiče...
To je tak,když se pitomci začnou mezi sebou hádat,odskáčou to vždycky turisté!